• امروز : شنبه - ۳ آذر - ۱۴۰۳
6

رضایتمندی مشتریان در گرو ارتقای کمی وکیفی محصولات خودروسازان

  • کد خبر : 22667
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
رضایتمندی مشتریان  در گرو  ارتقای کمی وکیفی محصولات خودروسازان

معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو، داخلی سازی تولید را عاملی برای کاهش تاثیر تحریم ها در صنعت خودروسازی عنوان کرد.

ایکوپرس- محسن صالحی نیا در بازدید از سایت ایران خودرو در خراسان و شرکت های قطعه ساز ایران خودرو در نیشابور و مشهد گفت:  رویکرد خودروسازان در افزایش سهم و تعمیق داخلی  سازی با نظارت و سیاست گذاری ایدرو قابل توجه است.
صالحی نیا توسعه کمی و کیفی محصولات را لازمه افزایش سهم بازار و رضایتمندی مشتریان دانست و گفت: عمق بخشی به تولید داخلی و کیفی سازی نیز مورد تاکید و جزو راهبردهای اصلی وزارت صمت به شمار می‌رود و مجموعه این عوامل  سبب اقتصادی شدن بسیاری از پروژه های صنعتی در حوزه خودرو می شود.
معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو با بیان این‌که توانمندی های داخلی صنعت قطعه سازی به ویژه همگامی با شرکت های دانش بنیان و هم‌افزایی ظرفیت‌های تولیدی باعث شده سهم قطعات داخلی در خودروسازی کشور افزایش قابل توجهی داشته باشد، خاطرنشان کرد: بومی سازی در تولید قطعات منجر به این خواهد شد که تحریم‌ها تاثیر چندانی بر صنعت خودرو و کاهش تولید نداشته باشد.
وی تصریح کرد: در شرایط فعلی باید به سمت تامین قطعات از محل تولیدات داخلی با تکیه بر دانش فنی و تخصصی داخلی پیش برویم زیرا  تولید داخلی، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده سبب رونق  اشتغال نیز خواهد شد.
صالحی نیا گفت: بومی سازی در تولید قطعات منجر به این خواهد شد که تحریم ها تاثیر چندانی بر صنعت خودرو و کاهش تولید نداشته باشد.
 

https://tejaratava.ir/?p=22667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.