• امروز : شنبه - ۳ آذر - ۱۴۰۳
4

گامی دیگر در توسعه خدمات الکترونیک به مشتریان

  • کد خبر : 21282
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
گامی دیگر در توسعه خدمات الکترونیک به مشتریان

بیمه حافظ در راستای توسعه خدمات الکترونیک و به منظور تسریع در رسیدگی به امور مشتریان اقدام به ایجاد سامانه های مختلف خدمات غیرحضوری و الکترونیک کرده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، مهران شیرخدایی مدیر فناوری و اطلاعات شرکت بیمه حافظ با بیان اینکه توسعه خدمات الکترونیک از سیاست های بیمه حافظ می باشد عنوان کرد: با استفاده از این سامانه امکان ثبت درخواست آنلاین، صدور، تمدید و الحاقیه بیمه نامه ثالث و همچنین تمدید آنلاین بیمه نامه بدنه به جهت تسهیل و سرعت بخشیدن به امور مشتریان راه اندازی شده است.

https://tejaratava.ir/?p=21282

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.