در این نشست، موانع و مشکلات شبکه فروش مورد بررسی قرارگرفته و استراتژی، اهداف و برنامه های شرکت جهت توسعه فروش بیمه های زندگی تبیین گردید.
در این نشست دکتر زاهد نیا مشاور مدیر عامل در توسعه بیمه های زندگی، ضمن اشاره به نقش و اهمیت رویکرد عملگرایی، افزایش مهارت و خلاقیت سازمان و شبکه فروش در توسعه بازار، بر لزوم حرکت، تلاش و عزم همگانی در جهت افزایش سهم بیمه های زندگی در ترکیب سبد پرتفویی شرکت تا ۵۰ درصد از کل سهم پرتفو و استفاده از ظرفیت های بالقوه شرکت خصوصاً بهره برداری از
پتانسیلهای شعب، شبکه فروش و گروه سهامداری تاکید کرد.
در ادامه محمد رضا موحد معاون فنی بیمه های زندگی ، برنامه ریزی ها و اهداف معاونت بیمه های زندگی را تبیین و نمایندگان نیز موانع، نظرات و پیشنهادات خود را از جمله :
اختصاص و آموزش کارشناسان و رابطین اجرایی جهت راهبری تخصصی سازمان فروش در شعب
آموزش اجرایی و عملیاتی سازمان فروش و استفاده از اساتید با تجربه و موفق در داخل و خارج از کشور
بهبود و ارتقای زیر ساخت های فناوری اطلاعات در سامانه بیمه گری و اطلاع رسانی آخرین وضعیت اندوخته و پرداخت سود به بیمه گذاران به صورت روزانه
حمایت و ایجاد درآمد پایدار برای نمایندگان
تمرکز بر SME ها و کسب و کارهای کوچک جهت توسعه بیمه عمر مانده بدهکار
فرهنگ سازی بیمه های زندگی به واسطه تبلیغات و ارائه محصولات جدید بیمه های زندگی
تمرکز بر فروش آنلاین بیمه های زندگی و توسعه فروش در حوزه کسب و کار دیجیتال
اصلاح فرم پیشنهاد، بازنگری و تسهیل در شرایط پذیرش ریسک بیمه های زندگی مطرح کردند.در پایان جلسه از نمایندگان برتر فروش در سال ۱۳۹۹ تقدیر گردید.