به گزارش روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران: در سامانه پاسخگویی به شکایات به صورت مجزا شکایات بیمهشدگان، پزشکان، موسسات تشخیصی درمانی و همچنین دفاتر پیشخوان دولت اخذ و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
همچنین با توجه به تاکید مراجع قانونی بالادستی مبنی بر لزوم ایجاد صندوق الکترونیکی دریافت تخلفات کارکنان دستگاههای اجرایی، در این سامانه بخشی تحت عنوان ثبت تخلفات اداری در نظر گرفته شده است که از طریق آن تمام مراجعین به ادارات کل استانی و واحدهای تابعه در صورت مشاهده هرگونه تخلف امکان انعکاس آن را خواهند داشت.
کلیه بیمهشدگان و شرکای کاری جهت ثبت شکایات خود میتوانند به آدرس shekayat.ihio.gov.ir مراجعه کنند.