به گزارش تجارت آوا ، وهاب جوادی مدیر توسعه و راهبری بازار بیمه رازی در چهارمین شب جشن ضیافت ماه مبارک رمضان که به صورت زنده از صفحه رسمی اینستاگرام بیمه رازی پخش شد ، صحبت های خود را با اشاره به یکی از تکنیک های بازاریابی یعنی نانو مارکتینگ یا همان نیچ مارکتینگ آغاز کرد و برای ملموس شدن آن گذری به تاریخچه شکل گیری بازارهایی با اشکال و فرم های امروزی و از جمله بیمه رازی بعنوان اولین شرکت خصوصی بیمه زد و گفت: رشد و ارتقای این شرکت ها منوط به مثلث موفقیت شامل علاقه و مهارت است که منجر به نبوغ شده و در صورت فراهم شدن بستر لازم میتواند نتیجه را مختوم به موفقیت کند.
مدیریت توسعه و راهبری بازار بیمه رازی در جشن ضیافت نور
صنعت بیمه ، پازلی که میتواند مرتبط و تکمیل کننده تمامی صنایع باشد.
https://tejaratava.ir/?p=20288