• امروز : شنبه - ۳ آذر - ۱۴۰۳
5

همکاری پست بانک ایران با شرکت ملی پست در ارائه خدمت به مشتریان

  • کد خبر : 19687
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۵۳
همکاری پست بانک ایران با شرکت ملی پست در ارائه خدمت به مشتریان

مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با مدیرعامل پست بانک گفت: ” همکاری شرکت ملی پست و پست بانک در ارائه خدمت به مشتریان ، تجربه ای مبتنی بر مشتری محوری است و رضایت مندی مخاطبین را برای دو طرف به ارمغان خواهد آورد.”  رمضانعلی سبحانی فر در نشست صبح امروز با بهزاد شیری؛ مدیرعامل […]

 رمضانعلی سبحانی فر در نشست صبح امروز با بهزاد شیری؛ مدیرعامل پست بانک در راستای بررسی مفاد تفاهم نامه مشترک دو مجموعه، “شبکه پستی کشور” را دارای ظرفیت هایی بی شمار برای ارائه خدمات اجرایی به نیابت از بانک ها در سراسر کشور دانست.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به “قانون برنامه ششم توسعه کشور” با موضوع “واگذاری خدمات نیابتی” در راستای “تحقق دولت الکترونیک” و همچنین “دستاوردهای مثبت همکاری پست با سایر بانک‌ها”، عنوان کرد: “برون‌سپاری خدمات فیزیکی بانک‌ها به پست از زمینه‌های مهم همکاری دو مجموعه است.”
معاون وزیر ارتباطات، خدمات گسترده پست در سراسر کشور به‌ویژه مناطق روستایی و کمتر توسعه‌یافته را یادآور شد و گفت: ارائه خدمات بانکی به کمک پست در محل سکونت مشتریان گامی مهم در راستای ارایه خدمات مطلوب‌تر  و رضایت‌بخش است که تاثیر بسزایی در کاهش هزینه‌ها دارد.”
سبحانی‌فر به انعقاد تفاهم نامه با دو بانک رسالت و دی اشاره و افزود: “بر اساس این تفاهم نامه ها مقرر شده است پست درارائه خدماتی که منجر به ایجاد شعب مجازی می شود با آنها همکاری کند.”
به گفته مدیرعامل شرکت ملی پست، خدماتی از قبیل احراز هویت مکانی، افتتاح حساب، توزیع کارتهای مشتریان، ارسال دسته چک و توزیع اخطاریه ها و ابلاغیه ها ، اخذ امضای گرم با مراجعه به منزل مشتریان مواردی است که جزو خدمات قابل ارائه پست به شمار می آید.
در ادامه این نشست، مدیرعامل پست بانک با بیان این که انعقاد تفاهم‌نامه مشترک با شرکت ملی پست، گامی مهم در راستای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به هموطنان عزیز است ، گفت: “گسترش همکاری پست با بانک ها باعث می شود جایگاه واقعی پست در اقتصاد ملی تحقق پیدا کند.”
شیری ضمن اعلام آمادگی پست بانک در مشارکت با پیمانکاران پست و تامین تجهیزات با رعایت ضوابط ،خواستار همفکری و نزدیک تر شدن دیدگاه اعضای کارگروه مشترک دو مجموعه در راستای بررسی راهکارهای استفاده بهینه از ظرفیت فناوری اطلاعات پست در عملی کردن اهداف پست بانک شد.
وی در پایان ابراز امیدواری نمود که با گسترش همکاری دو مجموعه شاهد سرعت‌بخشی و خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مشتریان خواهیم بود .

https://tejaratava.ir/?p=19687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.