به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، بدینمنظور، مشتریان این بانک میتوانند با مراجعه به وبسایت رسمی بانک آینده و از طریق زیربخشهای «همیار مشتری» و دیگر ابزارهای موجود، خدمات موردنظر خود را بهصورت غیرحضوری، دریافت کنند.
در حال حاضر امکان ارائه خدماتی همچون: ثبت درخواست افتتاح حساب، انتخاب شعبه از سوی مشتری، ثبت درخواستهایی مانند واریز گروهی بینبانکی، واریز گروهی درونبانکی، درخواست افتتاح حساب جدید، فرم واریز و درخواست افتتاح حساب گروهی از طریق وبسایت بانک در دسترس عموم هموطنان است.
یادآور میشود؛ مشتریان بانک آینده همچنان میتوانند با بهرهگیری از خدمات الکترونیکی مستمر این بانک نظیر: سامانه پیشخوان مجازی، سامانه کیلید، همراه کارت، تلفنبانک و اینترنتبانک، نسبت به انتقال وجه بین حسابها، پرداخت اقساط، اطلاع از مانده کارتهای شتابی، پرداخت قبوض خدماتی، دریافت شارژ سیم کارتهای اعتباری و سایر خدمات، اقدام نمایند.
بانک آینده، پیش از این نیز با پیشبینی امکان افتتاح غیرحضوری حساب در سامانه کیلید در این عرصه پیشگام بوده است.
مرکز ارتباط بانک آینده بهشماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ بهصورت شبانهروزی، آماده پاسخگویی به هموطنان محترم است.