دبیر امور مشاوره و راهنمایی انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی با بیان این خبر گفت: این تعداد تماس نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴۷ درصد افزایش داشته است.
محسن نصیری با بیان اینکه مرکز مشاوره و راهنمایی پاسخگویی به اعضاء را از طریق راهنمایان واحد تماس ۴۷۴۷ و مشاورین آنلاین انجام داده و اقبال عمومی نسبت به مکالمه آنلاین از سرزمین ام رسالت، بیشتر از تماس تلفنی می باشد و تعداد مکالمات آنلاین پاسخ داده شده بیش از ۳۰۰ هزار مکالمه بوده است
وی یادآور شد: اعضای انجمن می توانند پاسخ سوالات خود (در خصوص سامانه اِم رسالت و سایر سامانه های بانکی نظیر پیشخوان مجازی رسالت، همراه بانک و اینترنت بانک ، اعتبار سنجی مرآت، سفته الکترونیک و…) را با استفاده از چت آنلاین اِم رسالت دریافت کنند.
نصیری با اشاره به فعالیت مرکز مشاوره و راهنمایی در ایام نوروز گفت: کارشناسان این مرکز در تعطیلات نوروزی همچون سایر روزهای سال اعم از تعطیل و غیرتعطیل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس اعضا هستند.