• امروز : چهارشنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۳
1

شعب در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم

  • کد خبر : 175496
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱
شعب در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم
ابوالفضل نجارزاده در حاشیه بازدید از شعبه های مرکزی و سعدی بر نقش محوری شعب در ارائه خدمات بانکی و جلب رضایت مشتریان تأکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ، به همراه اعضای هیات مدیره ، در آستانه فرا رسیدن سال نو از شعب مرکزی و سعدی بازدید کرد. 

این بازدید که با هدف بررسی عملکرد و فعالیت‌های شعب پر مخاطب مناطق مرکزی پایتخت صورت گرفت، فرصتی بود تا مدیرعامل از نزدیک در جریان اقدامات و تلاش‌های کارکنان در روزهای پایانی سال قرار گیرد و رهنمودهایی برای بهبود خدمات ارائه دهد.

 نجارزاده در جریان این بازدید، شعب را ستون اصلی فعالیت‌های بانک ملی ایران توصیف و اظهار کرد: تمام زحمات و دستاوردهای بانک بر دوش شعب استوار است و اینجاست که خدمات و محصولات ما به دست مشتریان می‌رسد.

وی با تأکید بر ضرورت ارائه بهترین خدمات به مشتریان، افزود: شعب باید در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم باشند و مشتری‌مداری را به عنوان اصل اساسی در اولویت قرار دهند. 

مدیرعامل بانک ملی همچنین بر اهمیت ارتقای کیفیت خدمات و نوآوری در ارائه محصولات بانکی تأکید کرد و ادامه داد: ضروری است همکاران عزیز با تلاش مضاعف، نقش خود را در تحقق اهداف بانک به بهترین شکل ایفا کنند.

https://tejaratava.ir/?p=175496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰