• امروز : جمعه - ۱۷ اسفند - ۱۴۰۳
2
در اولین برنامه برخط "ساعت بیست" مطرح شد

امروز بزرگ ترین دستاورد بیمه رازی کار تیمی است

  • کد خبر : 173442
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸
امروز بزرگ ترین دستاورد بیمه رازی کار تیمی است
سازمان فروش مسیری تازه در تقویت و ایجاد زیر بنایی محکم برای شبکه فروش بیمه رازی است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط  عمومی و تبلیغات بیمه رازی ، ویژه برنامه “ساعت بیست” که به تازگی  به همت روابط عمومی و تبلیغات شرکت بیمه رازی دوشنبه شب هر هفته ساعت ۸ شب از صفحه اینستاگرام بیمه رازی به صورت زنده پخش می شود.

“ساعت بیست” در اولین برنامه میهمانانی همچون جلال علیپور مدیر بیمه های عمر و زندگی و امیر حسین لواسانی کارشناس حوزه کسب کار دیجیتال داشت که به میزبانی مهدی معظمی مدیر روابط عمومی و تبلیغات برگزار شد.

در ابتدای برنامه مهدی معظمی توضیحاتی درباره سازمان فروش و چگونگی برنامه ریزی درباره این طرح جدید ارائه داد و افزود: هر سازمانی باید برای ارتقا برند خود فکر کند و یکی از مسائلی که در ارتقاء یک سازمان  مانند شرکت بیمه رازی می تواند مهم و کارگشا باشد تشکیل سازمان فروش است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی بزرگترین دستاورد شرکت بیمه رازی را کار تیمی دانست و افزود: در شرکت بیمه رازی با آمدن دکتر حجتی به عنوان مدیر عامل در همان ابتدای شروع به کار ایشان شاهد طرح ها و ایده های متعدد، خلاق و نوآورانه بودیم، که با تغییر رویه کاری و به روز شدگی سامانه های برخط شرکت طرحهای متعددی را شاهد بودیم. یکی از مهم ترین طرح های ایشان تشکیل سازمان فروش است البته برای تشکیل  چنین سازمانی نیاز به زیر ساخت های  قوی داریم بر همین اساس با تشکیل جلسات متعددی که با مدیران و کارشناسان این حوزه انجام شد به یک ساختار درست و علمی و به روز براساس نمونه های بین المللی رسیدیم.

در ادامه برنامه امیر حسین لواسانی کارشناس واحدکسب و کار دیجیتال شرکت بیمه رازی طی گزارشی به ارائه آمار کلی از سازمان فروش پرداخت و گفت : تا همین امروز تعداد اعضا سازمان فروش بیمه رازی به عددی نزیدک به سیصد نفر رسیده است.

وی ادامه داد: در کنار سازمان فروش سامانه های فروش برخط مانند رازیتک  و رازی نت را راه اندازی کردیم  که بزودی تمامی بیمه نامه های رشته های مختلف در کنار بیمه های زندگی مثل زیگورات، همای رازی، هما پلاس و آینده ساز در این سامانه ها پوشش خواهند داد.

در ادامه این برنامه جلال علیپور مدیر واحد بیمه های زندگی بیمه رازی در باره چرایی وجود سازمان فروش گفت: با توجه به اینکه امروز دنیا در حال تغییر است و بسیاری از روشهای گذشته دیگر امروزه کارایی ندارند پس باید با همراهی تکنولوژی و به روز شدن و  توسعه برند و کسب کار در اولویت کارها قرار گیرد.

وی افزود: به نظرم یکی از دلایل مهم تشکیل سازمان فروش می تواند قابلیت به روز شدن در مسیر توسعه کسب کارها باشد یعنی  ما می توانیم با اندک هزینه و امکانات بهترین نتیجه را کسب کنیم.

علیپور در ادامه درباره مزیت سازمان فروش بیمه رازی گفت: یکی از موارد بسیار خوب سازمان فروش بیمه رازی (رازی‌نت) این است که داوطلبان در کنار مسائل تئوری و کلاس های آموزشی حتما باید مراحل عملی فروش را نیز انجام بدهند.

مدیر بیمه های عمرو سرمایه گذاری بیمه رازی در ادامه اظهار داشت: ما سعی کردیم در رازی نت همه جوانب را در نظر بگیریم یعنی آموزش در کنار کار عملی و همراهی و همچنین معرفی بیمه نامه و محصول اصولی به نمایندگان که بتوانند به راحتی کار کنند و کسب و کار خود را ارتقاء دهند.

وی عنوان کرد : ما در سازمان فروش و در جذب نمایندگان برتر حساسیت های لازم را در نظر گرفته ایم و تدابیری اندیشیده شده تا تمام لایه های مختلف سازمان فروش را پشتیبانی کنیم.

علیپور در انتها درباره تفاوت شرکت های هرمی و سازمان فروش گفت: سازمان فروش هیچ ارتباطی با شرکت هرمی ندارد چون اساسا ماهیت آنها با یکدیگر متفاوت است، ما در شرکت های هرمی با هیچ محصول واقعی را روبرو نیستیم اما سازمان فروش با توجه به رویکردها و به روز ترین روش های فروش در دنیا ایجاد شده است که در آن با محصولی به نام بیمه نامه روبرو هستید. درسازمان فروش تمامی لایه های شبکه فروش از فروش بیمه نامه سود خواهند برد و نکته اینجاست که سازمان فروش به نوعی کار آفرینی محسوب می شود. 

https://tejaratava.ir/?p=173442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰