به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سایپایدک، محمدحسن جبلی جوان به مناسبت روز نظام آراستگی سایپایدک به همراه اعضای هیات مدیره و جمعی از معاونین، ضمن بازدید از بخشهای مختلف سازمان و اطلاع از روند اجرای نظام آراستگی (۵S)، بر ضرورت افزایش بهرهوری و استفاده بهینه از امکانات سازمان تاکید کرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه بهینه سازی فرآیندها با رویکرد ۵S به افزایش کارایی و در نتیجه ارتقاء رضایت مشتری منجر میشود، گفت: نظام آراستگی فقط در ظاهر نیست بلکه اصلاح رفتار را هم شامل میشود که باید در مجموعه خدمات پس از فروش سایپا رعایت شود.
بنابراین گزارش، مدیرعامل سایپایدک در ابتدای این بازدید ضمن حضور بر سر مزار شهید گمنام و قرائت فاتحه، از مرکز آموزش سایپایدک، رستوران مرکزی، سالنهای تعمیراتی و پذیرش تعمیرگاه مرکزی شماره ۴ بازدید کرد و نکات لازم برای رعایت نظام آراستگی را متذکر شد.
همچنین دبیران 5S واحدهای مختلف و مدیران و مسوولان اجرای نظام آراستگی کمبودها و نقاط قابل بهبود را به صورت میدانی تشریح کردند که دستورات و راهنماییهای لازم جهت رفع کمبودها و همچنین تدوین برنامه جامع نظام آراستگی و بازدیدهای دورهای منظم از سوی مدیرعامل صادر شد.