به گزارش تجارت آوا به نقل از روابطعمومی بیمه دانا، طی این بازدید که صبح چهارشنبه، هشتم اسفندماه جاری انجام گرفت، نشستی با حضور مدیرعامل، هیئت همراه، رئیس شعبه، کارکنان و نمایندگان شبکه فروش بهشهر در محل این شعبه برگزار و دکتر رضا جعفری ضمن دیدار با کارکنان و نمایندگان، از نزدیک در جریان مسائل و روند عملکردِ این شعبه قرار گرفت.
نایبرئیس هیئتمدیره بیمه دانا در این نشست، ضمن بررسی گزارشهای ارائهشده، بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و جلب رضایت آنها تأکید کرد و لزوم بکارگیریِ تلاش مضاعف برای ارتقاء کیفیت خدمات بیمهای در این شعبه را یادآور شد.
گفتنی است مدیرعامل بیمه دانا در این بازدید، ضمن اشاره به برنامهریزی برای جذب نیروی انسانی جدید از طریق آزمون و تقویت همدلی میان کارکنان و نمایندگان، به تشریح شیوههای بازاریابیِ موفق در صنعت بیمه با تأکید بر ضرورت سیاستگذاری شرکت در زمینه فروش بیمهنامههای خُرد و کلان و ارائه آمار خسارت پرداختیِ بیمه دانا به بیمهگذاران این شرکت طی سال جاری و سنوات گذشته پرداخت و گفت: ضروری است کنترل قراردادهای درمان گروهی با در نظر گرفتن شرایط اقتصادیِ موجود و نیز بازار فعلی بیمه دانا متناسب با نرخ تورم و ضرورت سرمایهگذاری در داراییهای شرکت، مورد بررسی و توجه قرار گیرد.
وی همچنین بر ضرورت همدلی، تلاش همهجانبه و همافزاییِ کارکنان، نمایندگان و اعضای شبکه فروش این شعبه در روزهای پایانیِ سالجاری تأکید کرد و از آنان خواست، مؤلفهها و محورهایی چون ثبات و پایداری در فروش مطلوب به منظور افزایش توانگری شرکت را مدنظر قرار دهند و تلاشِ حداکثری خود را در جهت رشد درآمدهای شرکت بهکار گیرند.
همچنین در پایان این نشست، با حضور دکتر جعفری از برترین نمایندگان شبکه فروش شعبۀ بهشهر بیمه دانا در سال ۱۴۰۳ تقدیر شد. بر اساس معیارهای عملکرد و درصد رشد پرتفوی از محمدرضا اکبریان (کد ۸۵۴۸)، محمدرضا نصرتی (کد ۹۷۹۶)، رباب حسامی رستمی (کد ۹۷۹۶)، ملیحه دماوندی (کد ۹۷۷۵) و پروانه رحیمپور (کد ۸۶۷۴) به عنوان نمایندگان برتر این شعبه با اهدای لوحتقدیر تجلیل بعمل آمد.
مسعود غفوری رئیس شعبه بهشهر نیز در ابتدای این نشست، ضمن خوشامدگویی به دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا و هیئت همراه، به ارائه گزارش مختصری از آمار و عملکرد شعبه در سالجاری پرداخت.