به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، یکی از مشکلات عمومی در میان انسان ها، واکنش سریع به کنش ها، حوادث و اتفاقات پیرامونی است، به گونه ای که «احساس» بر «عقل» غلبه کرده و «پاسخ دهی در لحظه» به جای «تحلیل» می نشیند.
مسابقه «گنج» بانک ملی ایران، فرصتی برای سنجش تاب آوری در فضای مجازی
صفحه بانک ملی ایران در اینستاگرام، مسابقه ای طراحی کرده است که نه تنها هوش مخاطب را به چالش می کشد، بلکه میزان تاب آوری او نسبت به محیط اطراف را نیز به شکل نامحسوسی می سنجد.
https://tejaratava.ir/?p=17184