• امروز : دوشنبه - ۶ اسفند - ۱۴۰۳
0

مدیرعامل سایپایدک: نمایندگی‌های سایپا باید نهایت احترام به مشتری را قائل ‌شوند

  • کد خبر : 171602
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
مدیرعامل سایپایدک: نمایندگی‌های سایپا باید نهایت احترام به مشتری را قائل ‌شوند
مدیرعامل سایپایدک گفت: نمایندگی‌های سایپا باید نهایت احترام به مشتری را قائل ‌شوند چراکه نمایندگی‌ها تبلور برند گروه خودروسازی سایپا در ذهن مشتری هستند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سایپایدک، محمد حسن جبلی جوان در آیین آغاز به کار نمایندگی سایپا افتخار در تهران، با تاکید بر ضرورت تکریم مشتریان، اظهار کرد: گروه خودروسازی سایپا با تکیه بر توان داخلی، در حوزه طراحی و تولید خودرو اقدام نموده و گستره وسیعی از خدمات پس از فروش را بر عهده دارد تا به سهم خود در حوزه تولید خودروهای داخلی در جهت رضایتمندی ذینفعان قدم بردارد. وی ادامه داد: مشتریان گروه خودروسازی سایپا از طیف‌های مختلف جامعه تشکیل شده‌اند و نحوه رفتار با مشتری در نمایندگی‌ها، برآیند فرآیندی است که در گروه سایپا و سایپایدک در جریان است، به همین دلیل ضرورت دارد تا نمایندگی‌ها نهایت احترام را برای مشتریان قائل شوند. جبلی جوان به نقش نمایندگی‌ها در رونق اشتغال اشاره کرد و گفت: رونق کسب و کار نمایندگی‌ها برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است و تلاش می‌کنیم با تعریف کسب و کارهای جدید، در این زمینه اثربخش باشیم. بنابراین گزارش، پنجاه و چهارمین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش سایپا در شهر تهران با نام افتخار و کد ۵۹۴۹ در پارکینگ بیهقی میدان آرژانتین توسط مدیرعامل سایپایدک افتتاح شد و مشتریان گروه خودروسازی سایپا می‌توانند با مراجعه به این نمایندگی، از خدمات استاندارد و با کیفیت خودروهای سواری سایپا بهره‌مند شوند.

https://tejaratava.ir/?p=171602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰