به گزارش تجارت آوا به نقل از روابطعمومی بانک سینا، محسن خدابخش، رئیس هیئتمدیره بانک سینا در همایش سالیانه معاونت بانکداری( بازاریابی و اعتبارات) که با حضور اعضای هیئت مدیره، هیئت عامل و دوایر حوزه بانکداری سراسر کشور با عنوان بازاریابی توسعه محور، مسیر تکامل بانک سینا، برگزار شد، گفت: بانک برای پیشبرد اهداف بازاربابی مؤثر، باید در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد و این امر نیازمند تلاش مضاعف و توجه به خلاقیتها است. خدابخش فرایند بازاریابی را تعاملی و دوسویه برشمرد و گفت شناخت نیازها و سلایق مشتریان و توجه به تمامی ظرفیتهای بانک باید در دستور کار قرار بگیرد تا بتوانیم اهداف بانک را به نتیجه برسانیم.
وی در ادامه با تأکید بر مشتریمداری و احترام به حقوق مشتریان بیان داشت: باید دقت خاص داشته باشیم تا احترام به مشتری و رفع نیازهای آنان سرلوحه کار قرار بگیرد و به گونهای باشد که مشتری بداند بانک سینا در تمامی سطوح کاری میتواند در بهترین شرایط جوابگوی نیازهای او باشد.
همایش سراسری مدیران و کارشناسان حوزه بازاریابی و اعتبارات بانک سینا طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه در تهران در حال برگزاری است.