در این نشست، که با حضور سعید اوحدی، معاون رییسجمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرعامل و اعضای هیأتمدیره بانک دی، مدیران عامل بیمه دی، صندوق ذخیره شاهد، شرکتهای گروه مالی دی و روسای شعب سراسر کشور برگزار شد، محورهای مهمی از جمله استراتژیهای توسعه، اهداف کوتاهمدت و بلندمدت بانک و مسیر پیشروی آن مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش تجارت آوا به نقل از روابطعمومی بانک دی، در بخشهای مختلف این همایش، مدیرعامل و اعضای هیأتمدیره چشماندازها و سیاستهای کلیدی بانک را تشریح کردند. همچنین دکتر علیرضا نبی، سخنران انگیزشی، با سخنان الهامبخش خود بر اهمیت مشتریمداری و تکریم مشتریان تأکید کرد و راهکارهایی برای ارتقای تعامل با مشتریان ارائه داد.
یکی از بخشهای مهم این نشست، پنل تخصصی با محوریت اعتبارات، سرمایه انسانی، بینالملل، فناوری اطلاعات، شبکه شعب، طرح و برنامه و حقوقی و وصول مطالبات بود. در این پنل، مدیران حوزههای مختلف بانک دیدگاههای خود را درباره چالشها، فرصتها و برنامههای آتی بانک دی مطرح کردند.
“آوای همدلی” گامی مهم در مسیر تعامل، همافزایی و تحقق برنامه تحول بانک دی بود؛ نشستی که صدای اتحاد، انگیزه و پیشرفت را در خانواده بزرگ بانک دی طنینانداز کرد