به گزارش روابط عمومی بیمه معلم به نقل از چابکآنلاین، این شرکت با اجرای دقیق و مؤثر برنامههای استراتژیک خود، توانسته است نه تنها بازارهای خود را گسترش دهد، بلکه با سودآوری قابل توجه، جایگاه ویژهای در میان شرکتهای بیمهای به دست آورد.
بیمه معلم که اکنون 3.61 درصد از بازار بیمه کشور را در اختیار دارد، با سطح توانگری «یک»، به جذب پرتفوهای کمریسک و پربازده پرداخته و با چشمانداز تبدیلشدن به یکی از پنج شرکت برتر بیمهای کشور، بر تحول دیجیتال، توسعه بازارهای داخلی و منطقهای و ارتقای کیفیت خدمات تمرکز دارد.
بررسی عملکرد سال جاری بیمه معلم نشان میدهد که با هدایت مؤثر مفید امینی، مدیرعامل این شرکت، بخش عمدهای از پرتفوی آموزشوپرورش با ارزشی بالغ بر 28,100 میلیارد ریال به بیمه معلم بازگشته است.
این شرکت با عقد قراردادهای گسترده در ۹ استان کشور و ستاد وزارت آموزشوپرورش، ضمن ارتقای زیرساختهای نرمافزاری و سختافزاری، توانسته است رضایتمندی این مشتریان کلیدی را به دست آورد.
علاوه بر این، راهاندازی وباپلیکیشن جدید بیمه معلم برای پیگیری پروندههای درمانی بیمهگذاران،راهاندازی سامانه هوشمند درمان «دیجی نسخه»، پیادهسازی استانداردهای مدیریت کیفیت (ISO 9001) و مدیریت ریسک (ISO 31000) و ایجادمرکز نوآوری با ارائه هفت محصول جدید، از دیگردستاوردهای قابل توجه این شرکت بوده است.
در حوزه خدمات عمومی، بیمه معلم موفق شد 2,950,000 زائر اربعین حسینی را تحت پوشش بیمه قرار دهد و با راهاندازی سامانه جامع و رصد آنلاین، خدماتی شایسته و رضایتبخش ارائه کند.
عقد قراردادهای همکاری با وزارت جهاد کشاورزی،سازمان تحقیقات و سازمان فنی و حرفهای نیز از دیگر اقدامات راهبردی این شرکت است.
نکته قابل توجه دیگر این است که بیمه معلم تنها در ۹ ماه نخست سال جاری، توانست بودجه پیشبینیشده کل سال را محقق کند.
تلاش برای مدیریت بهتر هزینهها و کاهش کسری ذخایر در رشتههای درمان و ثالث، راهاندازی کمیتههای تخصصی برای پایش عملکرد و مدیریت مطالبات، و شفافیت اطلاعات، این شرکت را به جایگاه نخست حاکمیت شرکتی و شفافیت در فرابورس رسانده است.
مجموعه این دستاوردها نشان میدهد که بیمه معلم، با گامهای استوار در مسیر رشد پایدار، در تلاش است تا آیندهای روشن و مطمئن برای بیمهگذاران و سهامداران خود رقم بزند و به نماد اعتماد و کیفیت در صنعت بیمه کشور تبدیل شود.