• امروز : سه شنبه - ۲۵ دی - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

محمد شریعتمداری به اردوی استقلال رفت پیام تبریک دکتر محمد هاشم نجفی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی جم به مناسبت فرارسیدن سیزدهم رجب ،سالروز میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر اصلاح آیین‌نامه معاملات هلدینگ خلیج‌فارس با رویکرد حمایت از ساخت داخل ابلاغ شد/ تولیدکنندگان داخلی به رعایت همه استانداردها و زمان‌بندی متعهد باشند/ انتخاب قطعی ما بین بخش دولتی و خصوصی برای تأمین تجهیزات و قطعات، بخش خصوصی خواهد بود/ مبنای خریدهای ما از این به بعد، کیفیت خواهد بود / دائمی شدن دبیرخانه نمایشگاه ایران پتروکم و پتروفن در دستور کار پیام تبریک محمد شریعتمداری به مناسبت میلاد امام علی(ع) نهاد تخصصی سرمایه‌گذاری هلدینگ خلیج‌فارس در حوزه نوآوری مجوز گرفت/ برقراری پیوند صنعت و دانش‌بنیان‌ها با پتروکم/ صندوق نوآوری و شکوفایی پشتوانه ضمانت‌نامه دانش‌بنیان‌هاست رقابت شرکت‌های ابزاردقیق ایران با شرکت‌های بین‌المللی تدوین سند کربن گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس برای افق ۲۰۵۰/ موفقیت هلدینگ خلیج‌فارس در مدیریت و کاهش ۳۷ میلیون‌تنی کربن سوزی در سال/ ۲ میلیارد فوت مکعب گاز همراه نفت در بیدبلند خلیج‌فارس به ثروت تبدیل شد امضای ۱۴ تفاهم نامه و ۳ قرارداد همکاری دستاورد پتروشیمی نوری از ایران پتروکم ۱۴۰۳

0

خدمات الکترونیک اپلیکیشن بله برای مسافران مترو

  • کد خبر : 164205
  • ۲۴ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
خدمات الکترونیک اپلیکیشن بله برای مسافران مترو
در راستای بهبود خدمات عمومی و تسهیل سفرهای روزانه شهروندان تهرانی ، اپلیکیشن بله به تازگی اقدام به راه‌اندازی بازوی (بات) متروی تهران کرده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بازو (بات) با هدف ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز به مسافران مترو طراحی شده و به آسانی از طریق آیدی metro_tehranbot@ قابل دسترسی است.

بازوی (بات) متروی تهران به عنوان یک ابزار کارآمد، به مسافران امکان استفاده از خدمات متعددی را می دهد.

 کاربران می‌توانند  با استفاده از این بازو در اپلیکیشن بله بهترین و سریع‌ترین مسیرها را شناسایی کنند و دیگر نیازی به نگرانی درباره مسیر و نقشه‌های مترو نخواهند داشت.

 این بازو (بات) با ارائه زمان‌های دقیق حرکت و رسیدن قطارها، به مسافران کمک می‌کند تا زمان خود را به بهترین شکل مدیریت کنند و به موقع در ایستگاه حضور داشته باشند.

مسافران در این بات  می توانند به طور لحظه‌ای  و قبل از حرکت، وضعیت خطوط را بررسی و اطلاعاتی درباره بسته بودن خطوط  داشته باشند.

 همچنین  در این بازو  فضایی برای ارسال نظرات و پیشنهادات کاربران فراهم شده است، به طوری که مسافران می‌توانند بازخوردهای خود را به‌راحتی به مسئولان مترو منتقل کنند.

کاربران می‌توانند در صورت گم‌شدن اشیاء در مترو نیز گزارش‌های مربوطه را ثبت و اطلاعات لازم را دریافت کنند. 

گفتنی است بازو (بات) مترو به عنوان یک منبع پشتیبانی برای مسافران عمل کرده و در صورت بروز هرگونه سوال یا مشکل، پاسخگو خواهد بود.

با این خدمات جدید، شهروندان تهرانی می‌توانند با اطمینان بیشتر  و بدون استرس به سفرهای خود  در مترو ادامه دهند.

 اپلیکیشن بله بار دیگر نشان داده است که همواره در تلاش است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، نام خود را به عنوان یکی از پیشگامان در ارائه خدمات عمومی در ایران مطرح کند.

https://tejaratava.ir/?p=164205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰