• امروز : جمعه - ۲ آذر - ۱۴۰۳
13

به منظور گسترش خدمات غیرحضوری: تمامی شعب بانک دی به دستگاه‌های خودگردان مجهز شدند

  • کد خبر : 16185
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
به منظور گسترش خدمات غیرحضوری: تمامی شعب بانک دی به دستگاه‌های خودگردان مجهز شدند
با تجهیز تمامی شعب بانک دی به دستگاه‌های خودگردان، امکان واریز آنلاین وجه نقد به حساب مشتریان، بدون مراجعه حضوری به شعبه فراهم شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، در راستای گسترش خدمات بانکداری دیجیتال و با هدف کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعبه، تمامی شعب بانک دی در سراسر کشور به دستگاه‌های «خودگردان» مجهز شدند.

  بر اساس این گزارش، دستگاه‌های خودگردان (CRS) که با هدف تسریع در خدمت‌رسانی به مشتریان و کاهش مراجعه حضوری مشتری به داخل شعبه برای نقل و انتقال پول نقد با متصدیان شعب راه‌اندازی شده‌اند، علاوه بر دسترسی ۲۴ ساعته در تمامی شبانه‌روز، امکان ارائه تمامی خدمات دستگاه‌های خودپرداز را نیز فراهم می‌آورد.

واریز آنلاین وجه نقد به حساب مشتریان تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال در هر شبانه‌روز، اعلام موجودی، دریافت ۱۰ گردش آخر حساب، برداشت وجه، برداشت وجه بدون کارت، اعلام شماره شبا، انتقال وجه کارت به کارت، انتقال وجه کارت به شبا، خرید شارژ سیم کارت‌های اعتباری، پرداخت قبض، انتقال به حساب دی، پرداخت اقساط تسهیلات و پرداخت بدهی و وصول آنی قبوض همراه اول، فعال‌سازی رمز دوم پویا، ساتنا، پایا از جمله مهمترین خدمات این دستگاه است.

بانک دی با داشتن دستگاه‌های خودپرداز، خودگردان، کیوسک صدور کارت هدیه، خودبانک و کَش‌لِس، سبد محصولات خود را در حوزه ماشین‌های بانکی به بیش از ۱۲۰۰ دستگاه در سطح کشور رسانده است که با توجه به نسبت تعداد شعب بانک به تعداد ماشین‌های بانکی یک اتفاق منحصربه‌ فرد محسوب می‌شود.

https://tejaratava.ir/?p=16185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.