• امروز : دوشنبه - ۳ دی - ۱۴۰۳
1

دیدار مدیرعامل بیمه سینا با شبکه فروش غرب کشور

  • کد خبر : 160380
  • ۰۳ دی ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲
دیدار مدیرعامل بیمه سینا با شبکه فروش غرب کشور
مدیرعامل بیمه سینا در سفر یک روزه به همدان با نمایندگان و شبکه فروش غرب کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ علی صلاحی نژاد در جمع شبکه فروش و نمایندگان شعب همدان، ملایر، اراک، خرم‌آباد، سنندج و کرمانشاه با تاکید بر نقش کلیدی نمایندگان در توسعه فروش بیان داشت: همه برنامه‌ها و فرآیندها را در راستای تقویت خرده‌فروشی تعریف کرده‌ایم و اکنون نمایندگان باید با دانش افزایی و رشد مهارتها بتوانند از این فرصت حداکثر استفاده را داشته باشند.

مدیرعامل بیمه سینا با بیان اینکه باید با سرلوحه قرار دادن صداقت و رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای در بازار تمایز ایجاد کنیم، افزود: با درک صحیح از نیاز مشتری و ارائه محصولات متناسب رضایتمندی مشتریان افزایش می‌یابد.

وی ورود بیمه سینا به باشگاه ۱۰ هزار میلیاردی‌های صنعت بیمه را نقطه عطفی در فعالیت این شرکت دانست و ادامه داد: این موفقیت بدون کار تیمی و همدلی میسر نبود و اکنون هم با ارائه خدمات مطلوب می‌توانیم بازار را با مد نظر قرار دادن ترکیب پرتفوی مناسب،‌ توسعه داده و انتظار داریم با تلاش جمعی و در نظر گرفتن برنامه‌های عملیاتی در پایان سال‌جاری وضعیت بهتری را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اهمیت آموزش در توسعه یادگیری نمایندگان افزود: اگر مهارت و یادگیری افزایش پیدا کند، تفکر خلاق شکل می‌گیرد و رشد فردی و سازمانی را به همراه خواهد داشت.

در بخش پایانی این مراسم، نمایندگان به بیان نظرات و دیدگاه های خود در مورد مسائل مختلف بیمه سینا پرداختند.

دیدار مدیرعامل بیمه سینا با شرکتهای بنیادی استان همدان

علی صلاحی نژاد در بخشی از سفر به همدان با مسئولان شرکتهای بنیادی این استان دیدار کرد

مدیرعامل بیمه سینا در این جلسه با ابراز خرسندی از تعامل سازنده گروه‌های بنیادی با بیمه سینا گفت: تلاش ما توسعه خدمات و ایجاد سهولت برای دسترسی مشتریان به خدمات بیمه‌ای است و اقداماتی نظیر ارتقاء سامانه سیناپس در بخش بیمه‌های درمان‌، ایجاد مرکز تماس به صورت ۲۴ ساعته و توسعه اپلیکیشن با سینا از جمله این برنامه‌ها است.

در ادامه، مدیران گروههای بنیادی ضمن بیان نقطه نظرات خود در خصوص نحوه ارائه خدمات بیمه سینا، از خدمات این شرکت بیمه‌ای قدردانی کردند.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه مهدی قره گزلو رییس شعبه همدان گزارشی از خدمت رسانی این شعبه به گروههای بنیادی در آن منطقه ارائه کرد.

در دیدارهای امروز، سرپرستان معاونت‌های فروش و بازاریابی، فنی بیمه‌های غیرزندگی و سرپرستان مدیریت امور شعب و امور نمایندگان نیز حضور داشتند

https://tejaratava.ir/?p=160380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰