به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، اولین نشست مقدماتی تشکیل سازمان فروش شرکت بیمه رازی با استفاده از روشها و متدهای روز دنیا با حضور مدیرعامل، اعضای هیات عامل، مدیران ستادی و شعب و همچنین نمایندگان وکارگزاران مشتاق برگزار شد.
در این نشست مدیرعامل بیمه رازی بر لزوم تغییر استراتژی فروش شرکت های بیمه تاکید کرد و افزود: امروزه تغییر استراتژی فروش از اولویت های شرکت بیمه رازی است.
حجتی ادامه داد: تشکیل سازمان فروش براساس روشهای روز دنیا می تواند کمک شایانی به نمایندگان و کارگزاران و همینطور شرکت های بیمه کند. شرکت بیمه رازی هم در راستای توجه بیشتر به خرده فروشی و ساماندهی فروش شرکت تصمیم به راه اندازی سازمان فروش گرفت.
عضو هیات مدیره بیمه رازی گفت: برای برطرف کردن موانع و دغدغه نمایندگان و کل شبکه فروش شرکت سازمان فروش رازی با عنوان رازینت راه اندازی می شود، استراتژی های بیمه رازی در ساختار سازمان فروش قرار خواهند گرفت و کلیه نماینده ها را برای پیوستن به سازمان فروش تشویق میکنیم چون سازمان فروش آنلاین است، بروکراسی ندارد و حدود اختیارات کاملی دارد و مانند یک شعبه درجه یک عمل میکند.
وی تصریح کرد: آینده صنعت بیمه از طریق سازمان های فروش شکل خواهد گرفت. برای این مهم باید از نقاط قوت خود و دیگران استفاده کنیم تا به برنامه ها و اهدافی که مدنظر مان است برسیم
علیرضا حجتی ادامه داد: باید علم و دانش فنی و بازاریابی داشته باشیم چون بحث تیم سازی و کار تیمی کردن مقوله جدیدی است که به تازگی شرکت ها دنبال انجام آن هستند. هدف ما رفع موانع و دغدغه های شبکه فروش است. سعی می کنیم تجارب مورد نیاز نمایندگان را یکجا از طریق سازمان فروش در اختیارشان قرار دهیم و در کنار آن نیز آموزش روشهای تیم سازی و کار تیمی به شبکه فروش انجام خواهد شد.
مدیرعامل بیمه رازی در پایان خاطرنشان کرد: در فاز اول بیمه های زندگی و در فازهای بعدی بیمه نامه های دیگر هم وارد مدار سازمان فروش خواهند شد.