• امروز : شنبه - ۱ دی - ۱۴۰۳
1

تقدیر از سایپایدک به عنوان شرکت‌ حائز رتبه یک خدمات پس از فروش

  • کد خبر : 158693
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
تقدیر از سایپایدک به عنوان شرکت‌ حائز رتبه یک خدمات پس از فروش
در مراسمی که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) به منظور تجلیل از برترین های خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور برگزار شد از شرکت سایپایدک که رتبه نخست خدمات پس‌ از فروش خودرو کشور را کسب کرده است تجلیل به عمل آمد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از سایپانیوز، در این مراسم، سایپایدک (سازمان خدمات پس از فروش سایپا) به عنوان شرکت حائز رتبه یک خدمات پس از فروش معرفی شد و اردلان حسینی، مدیرعامل سایپایدک لوح تقدیر کسب این عنوان را دریافت کرد.

شرکت سایپایدک در ادامه روند رو رشد خود، با تعریف برنامه های اصلاحی در حوزه بهبود رضایتمندی مشتریان، افزایش کیفیت خدمات، کاهش خودروهای متوقف در نمایندگی ها به واسطه کمبود قطعه و همچنین تامین به موقع قطعات یدکی، گام های مؤثری در بهبود شاخص‌های کسب و کار خدمات پس از فروش برداشته است و موفق به کسب رتبه نخست در خدمات پس از فروش شد.

در این همایش همچنین لوح تقدیر ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای زامیاد (نیمه سنگین) نیز به سایپایدک اهدا شد.

https://tejaratava.ir/?p=158693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.