به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت صبا ، در حاشیه این همایش که با حضور جمعی از متخصصان و مدیران ارشد صنعت بیمه کشور برگزار شد ، دکتر بهاری فر در گفتگو با روابط عمومی این شرکت ، بر اهمیت نقش فرهنگ سازمانی و نهادسازی در ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان تأکید کرد. ایشان با اشاره به اینکه اعتماد مشتریان سرمایه اصلی هر شرکت بیمهای است ، بر ضرورت ایجاد یک فرهنگ مشتری مداری قوی در تمامی سطوح سازمان تأکید نمود.
مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا همچنین به نقش آموزش و توسعه منابع انسانی در بهبود خدماترسانی به مشتریان اشاره کرد و بر لزوم بهروزرسانی دانش و مهارتهای کارکنان در راستای پاسخگویی به نیازهای روزافزون مشتریان تأکید نمود.در ادامه ، دکتر بهاری فر به تشریح برخی از اقدامات انجام شده در شرکت بیمه حکمت صبا در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان پرداخت. ایشان با اشاره به راهاندازی سامانههای نوین ارتباط با مشتری و بهبود فرآیندهای رسیدگی به شکایات ، بر تعهد این شرکت به ارائه خدمات باکیفیت و شفاف تأکید کرد.
گفتنی است در این پنل همچنین دکتر جباری مدیرعامل شرکت بیمه ایران ، مبرقعی عضو هیئت مدیره بیمه ایران ، داورپناه مدیرعامل بیمه اتکایی تهران و دکتر فرزان خامسیان عضو هیئت علمی و مدیرگروه پژوهش عمومی پژوهشکده بیمه حضور داشتند.
دکتربهاری فر تأکید کرد:
اهمیت نقش فرهنگ سازمانی و نهادسازی در ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان
دکتر بهاری فر مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه حکمت صبا ، در حاشیه همایش بینالمللی "بیمه و توسعه" در پنلی با عنوان "تأثیر فرهنگ و نهادسازی در افزایش رضایتمندی مشتریان" حضور فعال داشت.
https://tejaratava.ir/?p=157890