سرپرست مدیریت بیمههای زندگی بیمه سرمد در خصوص این پلتفرم عنوان کرد: در این طرح نمایندگان محترم تحت مربیگری راهبران ارشد باتجربه میتوانند به کمک نرم افزار ویژه و به صورت آنلاین مبادرت به تیمسازی شبکهای به منظور فروش بیمه نامه زندگی نمایند.
وی با اشاره به استراتژی توانمند سازی نمایندگان و شبکه فروش و توسعه بیمههای زندگی در شرکت بیمه سرمد برای اجرایی شدن بازاریابی چند سطحی گفت: این طرح در وهله اول به صورت پایلوت و آزمایشی در شعبه تبریز کلید خورده و پس از آن به شبکه فروش سایر استانها تعمیم خواهد یافت. فروش بیمه نامه زندگی در این طرح به کمک نرم افزار ویژه ای و به صورت آنلاین تسریع و تسهیل خواهد شد.
سرپرست مدیریت بیمههای زندگی بیمه سرمد در پایان ابراز امیدواری کرد اجرای محصولات و طرحهای جدید از جمله طرحهای پرداخت مستمری در صورت فوت ناشی از حادثه، مهر سرمد، جوانه سبز، جشنواره فروش بیمههای زندگی و صدور آنلاین بیمهنامه زندگی در بیمه سرمد، تاثیر مطلوبی در تسریع و تسهیل فرآیند صدور بیمهنامه توسط بیمهگزاران و در نهایت افزایش رضایتمندی مشتریان داشته باشد.