به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی، این کارگاه با ریاست دبیرکل سندیکای بیمه گران و حضور مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی، مشاور منابع انسانی بانک مرکزی، مدیرکل نظارت فنی بیمه های اموال و اتومبیل و رسیدگی شکایات بیمه مرکزی، مدیرعامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران و دبیر کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران برگزار شد.
نقش شبکه های اجتماعی در افزایش اعتماد به صنعت بیمه محور مباحث مطرح شده قمصریان در این کارگاه تخصصی بود. ارتباط مستقیم با مشتریان، اشتراک گذاری تجربیات موفق، مدیریت بحران، تبلیغات هدفمند، ایجاد برندینگ مثبت و نظرسنجی با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی از مهمترین محورهای ارائه شده در این نشست بود.