• امروز : دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳
1

اهدای جوایز دومین دوره مسابقه عکاسی نظام آراستگی محیط کار

  • کد خبر : 151503
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
اهدای جوایز دومین دوره مسابقه عکاسی نظام آراستگی محیط کار
طی مراسمی که در سایتهای لامرد، پارسیان و دفتر تهران و با حضور اعضاء شورای راهبری نظام آراستگی محیط کار و تعدادی از مسئولین شرکت برگزار شد جوایز برگزیدگان دومین دوره مسابقه عکاسی 5s اهدا گردید.

طی مراسمی که در سایتهای لامرد، پارسیان و دفتر تهران و با حضور اعضاء شورای راهبری نظام آراستگی محیط کار و تعدادی از مسئولین شرکت برگزار شد جوایز برگزیدگان دومین دوره مسابقه عکاسی ۵s اهدا گردید.

برگزیدگان این دوره از مسابقات که در مرحله نخست با تایید دبیرخانه نظام آراستگی و پس از آن با رای دنبال کنندگان پیج ( ۵s_salco ) انتخاب شدند: آقای سیامک مرادی (دفتر معاون بهره برداری و مدیریت مجتمع ) سایت لامرد– آقای عباس جعفری نسب ( واحد سفارشات و عملیات انبارها ) سایت لامرد– خانم لیلا امانی ( واحد بازرگانی )دفتر تهران– آقای محمد حاجی پور ( سفارشات و عملیات انبارها ) سایت پارسیان، همچنین آقای حجت باقری ( کارگاه احیاء آلومینیوم ) نیز بعنوان منتخب این دوره بر مبنای استانداردها و معیارهای فنی از نگاه اعضاء دبیرخانه نظام آراستگی برگزیده شد.

شایان ذکر است این رقابت که به ابتکار و هدایت دبیرخانه نظام آراستگی برگزار گردید و با استقبال گسترده همکاران در بخشهای مختلف شرکت همراه شد با هدف گسترش فرهنگ و ارتقای آگاهی پرسنل از اصول نظام آراستگی محیط کار صورت گرفت.

https://tejaratava.ir/?p=151503

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰