• امروز : دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳
0

پیشرفت‌های اساسی در پروژه نورد ۳۰۰ هزار تنی فولاد میبد / تعهد ایریتک به توسعه زیرساخت‌های صنعتی با پیشرفت در پروژه نورد میبد

  • کد خبر : 151414
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
پیشرفت‌های اساسی در پروژه نورد ۳۰۰ هزار تنی فولاد میبد / تعهد ایریتک به توسعه زیرساخت‌های صنعتی با پیشرفت در پروژه نورد میبد
پروژه نورد میلگرد شاخه و کلاف فولاد میبد با چندین مرحله پیشرفت در تعیین پیمانکار و تجهیز کارگاه همراه بوده و اکنون به مرحله اجرای عملیات خاکبرداری رسیده است.

آخرین وضعیت پروژه نورد ۳۰۰ هزار تنی میلگرد شاخه و کلاف فولاد میبد شامل چندین پیشرفت مهم بوده است. این پیشرفت‌ها عبارت است از تشکیل جلسه با شرکت دانیلی جهت تعیین و تکلیف AVL پیشنهادی، جلسه روشنگری با نماینده شرکت CPG و پومنی برای عقد قرارداد با تکنولوگ جایگزین، و اجرای مناقصه برای انتخاب پیمانکار تجهیز کارگاه و تعیین شرکت برنده بوده است.

همچنین قرارداد تجهیز کارگاه به شرکت ویما (برنده مناقصه) ابلاغ شده و مناقصه انتخاب پیمانکار خاکبرداری و تعیین شرکت برنده نیز برگزار شده است. عملیات خاکبرداری از تاریخ ۲۹ مهر آغاز شده و طراحی اولیه تجهیز کارگاه به پیمانکار شرکت ویما ارسال شده است.

اصلاحیه رویه برنامه‌ریزی و کنترل پروژه نیز ابلاغ شده و شماره‌گذاری نقشه‌ها و مدارک به صورت مجزا انجام گرفته است. برنامه‌ریزی کارهای زودهنگام (غیر صنعتی) نیز تهیه شده است. پروژه نورد میبد در شهر میبد و در ۱۵ کیلومتری جاده ندوشن قرار دارد و با تکمیل این پروژه برای ۱۵۰ نفر از افراد بومی منطقه اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

این دستاوردها نشان‌دهنده تعهد شرکت ایریتک به پیشرفت و بهبود مستمر زیرساخت‌های صنعتی است.

https://tejaratava.ir/?p=151414

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰