• امروز : دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳
1

«آی‌بی‌کراد» پیشتاز تامین مالی جمعی در مهر ماه ۱۴۰۳

  • کد خبر : 151388
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
«آی‌بی‌کراد» پیشتاز تامین مالی جمعی در مهر ماه ۱۴۰۳
سکوی آی‌بی‌کراد تأمین سرمایه تمدن، در مهر ماه 1403 با اجرای 12 طرح سرمایه‌پذیر به ارزش 3 هزار میلیارد ریال، بیشترین سهم را از این بازار را به خود اختصاص داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن، پلتفرم تأمین مالی جمعی آی‌بی‌کراد که مدیریت آن بر عهده تأمین سرمایه تمدن می‌باشد، در عملکرد ماهانه خود موفق شد تعداد ۱۲ طرح را برای جذب سرمایه بر روی این سکو قرار دهد.

شایان ذکر است ارزش ریالی طرح‌های پلتفرم آی‌بی‌کراد برای این دوره، سه هزار میلیارد ریال است که این میزان ۲۲٫۱۴ درصد حجم ریالی تمامی طرح‌های اجرا شده بازار کرادفاندینگ کشور در مهر ماه ۱۴۰۳ می‌باشد.

نکته قابل ذکر در خصوص تداوم موفقیت سکوی تأمین مالی جمعی آی‌بی‌کراد در کسب سهم عمده این بازار را می‌توان مدیریت این سکو توسط تأمین سرمایه تمدن به عنوان نهادی خوشنام و موفق در بازار سرمایه و اخذ رویکردی مسئولانه در قبال طرفین «سرمایه‌پذیر» و «سرمایه‌گذاران» طرح‌های تأمین مالی جمعی دانست. چراکه همواره تلاش بر این بوده تا نرخ تأمین مالی طرح‌های سرمایه‌پذیر در محدوده منصفانه تعیین شود تا علاوه بر کمک به رشد تولید کشور از طریق تأمین مالی بنگاه‌های خرد، پایداری سودآوری و کاهش ریسک نکول را برای سرمایه‌گذاران تضمین نماید.

شرکت تأمین سرمایه تمدن با هدف سهولت دسترسی صاحبان ایده به سرمایه مورد نیاز، اقدام به راه‌اندازی سکوی تأمین مالی جمعی آی‌بی‌کراد (iBCrowd) نمود که دانش و پیشینه درخشان تمدن، سبب رشد و بلوغ آی‌بی‌کراد در مدت زمانی کوتاه گردید. این سکو که فعالیت خود را با موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار از سال ۱۴۰۰ آغاز نموده است، موفق به تأمین مالی بیش از ۳ همت از طرح‌های سرمایه‌پذیر طی این مدت شده است.

علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در طرح‌های تأمین مالی جمعی و کسب بازدهی بالاتر از سایر ابزارهای سرمایه‌گذاری از جمله سپرده بانکی، می‌توانند با مراجعه به سامانه آی‌بی‌کراد (www.ibcrowd.ir) با مطالعه و بررسی طرح‌ها، اقدام به سرمایه‌گذاری در آنها نمایند.

https://tejaratava.ir/?p=151388

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰