• امروز : دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳
1

ساختمان جدید شعبه بندرگز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد

  • کد خبر : 151382
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
ساختمان جدید شعبه بندرگز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد
با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان، ساختمان جدید شعبه بندرگز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، با حضور «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره، حجت‌الاسلام «عین‌الله شهابی» امام جمعه شهرستان بندرگز و جمعی از مدیران ستادی بانک و شهرستان، ساختمان جدید شعبه بندرگز بانک افتتاح شد.

«عیسی امامی» رئیس هیات مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تأکید بر رعایت اصول بانکداری اسلامی، گفت: بانک تسهیلات متنوعی با کارمزد صفر تا ۴ درصد ارائه می‌دهد. همچنین در راستای حمایت از مشتریان، اقداماتی مانند اعطای وام‌های قرض‌الحسنه با کارمزد صفر و جایگزینی مزد خدمت به جای کارمزد ثابت صورت گرفته است.

امامی با اشاره به سودآوری ۸ همتی بانک در سال گذشته اظهار داشت: بخش عمده‌ای از این درآمدها صرف مسئولیت‌های اجتماعی شده و به بهبود وضعیت جامعه اختصاص یافته است.

وی افزود: تشریح دستاوردهای بانک در حوزه قرض‌الحسنه اقدامی ضروری در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله‌ العالی) برای جهاد تبیین و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه است..

حجت‌الاسلام «عین‌الله شهابی» امام جمعه شهرستان بندرگز نیز در این مراسم گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران الگویی موفق برای بانکداری اسلامی در کشور به شماره می‌رود که توانسته خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کند.

لازم به ذکر است مشتریان برای دریافت خدمات در شعبه بندرگز (کد ۶۲۱۵) به آدرس بندرگز، خیابان امام خمینی(ره)، جنب پمپ بنزین مراجعه کنند.

https://tejaratava.ir/?p=151382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰