به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، همزمان با دومین روز از هفته سرمد، یکشنبه ۶ آبان ماه آئین رونمایی و معرفی طرحها و محصولات جدید بیمه سرمد با نگاه ویژه به طراحی محصولات و طرحهای نو در بیمه سرمد با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و جمعی از مدیران شرکت بیمه سرمد صورت پذیرفت.
دکتر بهشتینژاد، مدیر عامل شرکت بیمه سرمد با اشاره به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی جوامع، مطالعه بازار و ذائقهسنجی از مشتریان را به منظور شکل گرفتن ایدههای جدید و خلق محصولات نوین، لازمه ماندگاری مشتریان و رشد صعودی شرکتها دانست.
بهشتینژاد رسیدن به هدف نهایی که در شرکتهای بیمه، تامین نیازهای بیمهگذاران است را مستلزم طراحی صحیح و کامل طرحها و محصولات بیمهای توسط تیم فنی شرکت توصیف کرد. وی همچنین معرفی و بازاریابی محصولات توسط نمایندگان و شبکه فروش را تکمیل کننده حلقه خلق محصول دانست.
زاهدنیا عضو هیأت مدیره بیمه سرمد با اشاره به بازارهای پنهان که در همه صنایع وجود دارند عنوان کرد: باید برای رسیدن به قله های پیشرفت و ترقی به مطالعه بازارهای پنهان صنعت بپردازیم و این مهم با استفاده از گنجینه بزرگ اطلاعاتی که از سمت بیمهگذاران در اختیار شرکت قرار میگیرد به سادگی امکان پذیر است.
در ادامه جلسه معاونان و مدیران فنی شرکت نسبت به معرفی محصولات و طرحهای بیمهای در ۲ بخش زندگی و غیر زندگی پرداختند.
در بخش بیمههای غیر زندگی، دکتر آموزگار سرپرست معاونت فنی بیمههای غیرزندگی به همراه رضائیان سرپرست مدیریت بیمههای اموال، رزقی سرپرست مدیریت بیمههای خودرو و حسینپور سرپرست مدیریت بیمههای مسئولیت و حملونقل به معرفی طرحهای جدید در حوزه بیمههای مسئولیت و حمل و نقل با عناوین طرحهای” جبران هزینههای دادرسی”، “تمدید و تعویض کارت و سند هوشمند”، “صاپست”، “جامع شهروندی فردی” و “مسئولیت حرفهای دامپزشکان” و در حوزه بیمههای مدیریت اموال با عناوین طرحهای”صندوق امانات”، “آتش سوزی پناه”، “سپهر سرمد” و “بیمه اعتماد الکترونیک” و پوششهای تکمیلی خودروهای نامتعارف، حذف فرانشیز و استهلاک، افت قیمت و پوشش خطرات تبعی در بیمهنامههای بدنه خودرو پرداختند.
در بخش بیمههای زندگی، دکتر گرشاسبی معاون فنی بیمههای زندگی به همراه آفرین مدیر بیمههای درمان، عمر و حادثه و فرهادسرشت سرپرست مدیریت بیمههای زندگی به معرفی طرحهای جدید در حوزه بیمه های زندگی با عناوین “مهر سرمد”و “جوانه سبز” ، “بازاریابی چندسطحی (MLM)”، “فروش اینترنتی”و همچنین بیمه نامههای” unit linked”، “مستمری بافاصله”، “مستمری فوت ناشی از حادثه”و “ایمپلنت دندان” پرداختند.
اطلاعات کامل طرحها و محصولات معرفی شده در این جلسه به تفصیل از طریق سایت و پایگاه های رسمی بیمه سرمد صورت خواهد پذیرفت.