• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
0

تجهیز و اهدای امکانات ورزشی فولاد مبارکه به ۵۵ خانه ورزشی روستایی در هفته تربیت‌بدنی

  • کد خبر : 149953
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴
تجهیز و اهدای امکانات ورزشی فولاد مبارکه به ۵۵ خانه ورزشی روستایی در هفته تربیت‌بدنی
تجهیز و اهدای امكانات ورزشی فولاد مباركه به ۵۵ خانه ورزشی روستایی در هفته تربیت‌بدنی

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنگار فولاد، قسمت دوم مراسم تجهیز ۱۲۰ خانه ورزشی به یاد ۱۲۰ شهید ورزشکار استان و همکاری فولاد مبارکه در تجهیز ۵۵ خانه ورزش در حاشیه رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۴ با حضور گروه‌های جامعه ورزش و بسیج ورزشکاران کشور برگزار شد و درمجموع تجهیز ۱۱۰ خانه ورزش روستایی توسط فولاد مبارکه و در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی این شرکت انجام گرفت.

قدردانی از توجه صنایع به ورزش و مردمی کردن آن
در این برنامه سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین بیان کرد: این برنامه با هدف به نمایش گذاشتن ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در اقشار مختلف به‌ویژه ورزشکاران حول محور خدمت‌رسانی و رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار برپا شد.
وی افزود: در کنار این برنامه امکانات و تجهیزات موردنیاز حدود ۱۲۰ خانه ورزشی روستایی فراهم و اهدا شد و این برنامه به برکت خون شهدا و ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان، تکریم و بزرگداشت مقام شهدا را در پی داشت.
سردار فدا خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌های خوب استان اصفهان باشگاه‌های بزرگ ورزشی ازجمله باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است که چنین صنایع بزرگی مانند فولاد مبارکه به موضوع ورزش و مردمی کردن آن توجه دارند و باید از آن‌ها قدردانی کرد.
همچنین سید مهدی صدری‌نیا، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، با اشاره به اینکه بیش از ۱۲۰۰ ورزشکار و قهرمان کشورمان زینت‌بخش این برنامه شدند، گفت: در این برنامه ۱۲۰ وانت از تجهیزات و امکانات ورزشی برای خانه‌های ورزشی روستایی تهیه و ارسال شد که دستگاه‌ها و صنایع بزرگی مانند فولاد مبارکه، شرکت گیتی‌پسند، شهرداری اصفهان و… در این امر همکاری کردند.
صدری‌نیا خاطرنشان کرد: بزرگداشت کنگره شهدای ورزشکار و ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان به‌طور هم‌زمان این پیام را می‌دهد که حوزه ورزش در جایگاه فتوت و جوانمردی قرار دارد.
حاج اکبر پاکزاد، مشاور فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) در ادامه با اشاره به عملکرد صنایع بزرگ مانند فولاد مبارکه در عمل به مسئولیت اجتماعی بیان کرد: سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه در ورزش در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی این شرکت یک ارزش به شمار می‌آید.
وی افزود: اگر فولاد مبارکه نبود کُشتی و تیم فوتبال سپاهان نیز وجود نداشت و اقدام فولاد مبارکه به دلیل پشتیبانی از ورزش قابل ارزش و قدردانی است.
شایان ذکر است که این مراسم در راستای برگزاری کنگره شهدای ورزشکار و کنگره ملی سرداران و ۲۴ هزار شهید استان اصفهان عصر جمعه ۲۷ مهرماه برگزار شد.

https://tejaratava.ir/?p=149953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰