به گزارش تجارت آوا به نقل از ایکوپرس- نتایج این پژوهش حاکی از این است که تغییرات اعمال شده در این محصول نسبت به مدل آریسان قبلی در تقویت شاسی، تغییر موتور به XU7P و بهبودهای صورت گرفته در محل زاپاس و فضای داخلی اتاق این خودرو، توانسته است نیازها و انتظارات و رضایت بیشتر مشتریان را به همراه داشته باشد.
خودروی آریسان ۲ با توجه به عرضه آن با تنوع رنگ و راحتی بیشتر راننده و سرنشینان آن بهدلیل تغییرات اعمال شده، تناسب قابل قبولی را برای نیاز خریداران به حمل بار و کسب درآمد و یا استفاده از این محصول برای کمک در کسب و کار اصلی آنها ایجاد کرده است.
استحکام بدنه و شاسی؛ اولویت نخست خریداران خودروی وانت آریسان ۲
بر اساس نتایج پژوهش صورت گرفته توسط ایران خودرو، معیارهای مهم دارندگان آریسان ۲ در انتخاب این خودرو به ترتیب استحکام بدنه و شاسی قوی، قدرت موتور، ابعاد و حجم بار، دوام و کیفیت قطعات، راحتی فضای داخل کابین، قیمت، تجهیزات رفاهی و ایمنی و وزن بار قابل حمل، شکل ظاهری و نیز دسترسی به شبکه خدمات پس از فروش و قطعات است.
https://tejaratava.ir/?p=147476