به گزارش تجارت آوا به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجار زاده در مراسم معارفه «حمید مومنی» سرپرست معاونت امور شعب و «سید رضا خادمی» سرپرست مدیریت امور شعب تهران و مستقل و تودیع «حسن مونسان» معاون سابق امور شعب و «احمد بهکار مرام» رئیس سابق امور شعب تهران و مستقل، که با حضور اعضای هیات مدیره و هیات عامل برگزار شد؛ گفت:هدف این تغییرات مدیریتی بهبود ارائه خدمات به مشتریان در شعب و ارائه محصولات جذاب و متناسب با نیازهای مشتریان است.
وی با تاکید بر ظرفیتهای گسترده نیروی انسانی شاغل در شعب بانک،گفت:استفاده از این ظرفیتها،نیازمند ایجاد انگیزه و حاکمیت نگاه تحولی در مدیریت شعب است.
مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه سخنان خود افزود: نیروی شاغل در شعب بانک باید دارای ذهنی پویا درباره مدیریت منابع ، مصارف و توسعه باشند و از نیمه دوم سال عملکرد شعب باید بر اساس سود و زیان آنها ارزیابی شود.
وی با اشاره به روند انتصابات در این بانک،بیان کرد: ایجاد عدالت در انتصابات موجب میشود تا کارکنان باانگیزه بیشتر علاوه برافزایش مهارتها و دانش بانکی،در مسیر خلاقیت و پشتکار قدم بردارند و باانگیزه بیشتری برای تحقق اهداف بانک تلاش کنند.
دکتر نجار زاده ادامه داد:حق و عدالت باید در حق کارکنان رعایت شود و تنها ملاک واقعی برای انتصابات باید شایستگی و توان آنها برای مدیریت بخش مربوطه باشد.
مدیرعامل بانک ملی ایران در پایان با تقدیر از خدمات حسن مونسان و احمد بهکارمرام، بر توانمندیهای حمید مومنی و سید رضا خادمی در سمتهای جدید تاکید کرد.
مدیر عامل بانک ملی ایران تاکید کرد:
ضرورت تحول همه جانبه در شعب بانک در راستای بهبود خدمت رسانی به مشتریان
دکتر ابوالفضل نجار زاده در مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت امور شعب و سرپرست امور شعب تهران و مستقل بر ضرورت تحول همه جانبه در شعب بانک ملی ایران در راستای بهبود خدمت رسانی به مشتریان تاکید کرد.
https://tejaratava.ir/?p=147120