• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
2

۲۰ سال اینترنت رایگان، جایزه پویش بازگشت به کلاس همراه اول

  • کد خبر : 146641
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
۲۰ سال اینترنت رایگان، جایزه پویش بازگشت به کلاس همراه اول
همراه اول به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، قرعه‌کشی 20 سال اینترنت رایگان را ویژه دانش‌آموزان و دانشجویانی که در پویش «بازگشت به کلاس» مشارکت کنند، برگزار می‌کند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، پویش «بازگشت به کلاس» را طراحی کرده است و دانش آموزان و دانشجویان می توانند تا پایان آبان ۱۴۰۳ با خرید سیمکارت های دانشجو، انارستان، جوانان و یا نوجوانان در قرعه کشی بزرگ نیز شرکت کنند.

تمامی دانش آموزان و دانشجویانی که با خرید سیمکارت همراه اول در این پویش مشارکت کنند، علاوه بر دریافت بسته‌های اینترنت، مکالمه و دیجیتال، در قرعه کشی «۴۸۰۰ گیگابت اینترنت معادل ماهی ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان به مدت ۲۰ سال» برای ۲۰ نفر نیز شرکت داده‌ خواهند شد.

تمامی والدین دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم می‌توانند با خرید سیمکارت دائمی نوجوانان یا سیمکارت اعتباری انارستان برای فرزندان خود، آنان را که بیش از سایر اقشار سنی با اینترنت، ابزارهای دیجیتال، آموزش و یادگیری آنلاین سر و کار دارند و در تعامل بیشتری با دستیارهای هوش مصنوعی هستند، یاری کنند.

تمامی دانشجویان نیز می توانند با خرید سیمکارت دائمی جوانان یا سیمکارت اعتباری دانشجویی در این پویش مشارکت کنند.

*مشخصات سیمکارت‌های دانش‌آموزی

سیمکارت دائمی «نوجوانان» با بسته خوشامدگویی ۴۰ گیگابایت ۱۰ ماهه ویژه اینترنت خانواده، ۲۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه (تماس با خطوط همراه اول یا تلفن ثابت) یک ماهه، ۲۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه یک ماهه و ۲۰۰ پیامک یک ماهه و با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۶۰ هزار تومان عرضه می شود.

سیمکارت اعتباری «انارستان» با بسته خوشامدگویی ۶۳ گیگابایت اینترنت ۹ ماهه (هر ماه ۷ گیگابایت ۷ روزه) و ۳ گیگابایت اینترنت یک ماهه، ۵۰۰ تومان شارژ اولیه و به صورت رایگان واگذار می شود.

نکته مهم در ارتباط با این سیمکارت‌ها، انتقال خودکار مالکیت آنها از والدین به فرزندان در سن ۱۸ سالگی است.

*مشخصات سیمکارت‌های دانشجویی

سیمکارت دائمی «جوانان» با بسته خوشامدگویی ۱۰ گیگابایت اینترنت ۳۰ روزه، ۱۰ گیگابایت اینترنت ۴ ماهه، ۲۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه (تماس با خطوط همراه اول یا تلفن ثابت) یک ماهه، ۲۰ دقیقه مکالمه خارج از شبکه یک ماهه و با تخفیف ویژه ۵۰ درصدی به قیمت ۸۰ هزار تومان عرضه می شود.

سیمکارت اعتباری «دانشجویی» نیز با بسته خوشامدگویی ۳ گیگابایت اینترنت ۳ ماهه، ۳۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه (تماس با خطوط همراه اول یا تلفن ثابت) ۳ ماهه، ۳۰۰ پیامک ۳ ماهه، ۳۰۰۰ تومان شارژ اولیه و با تخفیف ویژه ۵۰ درصد به قیمت ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد.

گفتنی است همراه اول در راستای حمایت آموزشی از دانش آموزان و دانشجویان، امکان خرید «بسته ویژه آغاز سال تحصیلی» با قیمت ویژه را نیز برای تمامی دارندگان سیمکارت های دائمی نوجوانان و جوانان و سیمکارت های اعتباری انارستان فراهم آورده است.

*خرید بسته ویژه آغاز سال تحصیلی با قیمت جذاب

بسته ویژه آغاز سال تحصیلی برای سیمکارت های نوجوانان، جوانان و دانشجویی شامل ترکیبی از ۱۰ گیگابایت اینترنت، ۱۰ ساعت مکالمه، اشتراک رایگان یک هفته ای فیدیبو، ۲۵ درصد تخفیف در اشتراک آکادمی همراه، ۲۵ درصد تخفیف دوره آموزشی آلا و ۳۵ درصد تخفیف دوره آموزشی آی نو می شود که به قیمت ۴۴ هزار تومان عرضه می شود و امکان خرید آن با شماره گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۲ مربع» فراهم است.

بسته ویژه آغاز سال تحصیلی برای سیمکارت انارستان نیز شامل ترکیبی از ۲ گیگابایت اینترنت، ۲۰۰ دقیقه مکالمه، اشتراک رایگان یک هفته ای فیدیبو، ۲۵ درصد تخفیف در اشتراک آکادمی همراه، ۲۵ درصد تخفیف دوره آموزشی آلا و ۳۵ درصد تخفیف دوره آموزشی آی نو می شود که به قیمت ۸ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود و امکان خرید آن با شماره گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» فراهم است.

https://tejaratava.ir/?p=146641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰