• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
3

تجلیل از مقام شهدا و ایثارگران در شرکت پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 145980
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲
تجلیل از مقام شهدا و ایثارگران در شرکت پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس
این مراسم به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، به ویژه شهدای خانواده کارکنان، با حضور خانواده‌های شهدا و جانبازان شرکت، ، سردار حاجتی مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ،فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بهبها، فرماندار شهرستان بهبهان، مدیران و کارکنان مجتمع پالایشگاهی برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، مهندس مهدی امیدی‌زاده، ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان و خانواده‌های شهدا، به زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و آماری از پرسنل ایثارگر و خانواده شهدای شاغل در این شرکت ارائه داد.
در ادامه، فرمانده سپاه ناحیه بهبهان با تقدیر و تشکر از برگزاری این مراسم و همکاری مجموعه شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، بر اهمیت این گونه فعالیت‌ها تاکید کرد.
در پایان، سردار حاجتی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان نیز، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به بیان رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس پرداخت و با اشاره به توطئه‌ها و هجمه‌های کشورهای معاند علیه جمهوری اسلامی، بر لزوم هوشیاری کامل و مقابله جدی با این تهدیدات تأکید کرد.

https://tejaratava.ir/?p=145980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.