• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
0
در اولین دیدار سرپرست جدید شرکت آلومینای ایران با پرسنل مطرح شد:

آلومینای ایران با قوت در مسیر پیشبرد اهداف توسعه ای پیش خواهد رفت

  • کد خبر : 145386
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
آلومینای ایران با قوت در مسیر پیشبرد اهداف توسعه ای پیش خواهد رفت
سرپرست شرکت آلومینای ایران با تاکید بر لزوم همکاری همه بخش‌ها در جهت توسعه و پیشرفت، گفت: بی شک با افزایش همکاری و همراهی تمام پرسنل در این مجموعه در جهت تحقق اهداف توسعه ای با قوت پیش خواهیم رفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور اجتماعی شرکت آلومینای ایران؛ دکتر حمیدرضا بادکوبه در دیدار با پرسنل و کارکنان این مجموعه، شرکت آلومینای ایران را یکی از صنایع مهم و استراتژیک در منطقه عنوان کرد و افزود: در کنار این مجموعه بزرگ صنعتی، صنایع وابسته و کوچکی نیز شکل گرفته است که رشد و بالندگی منطقه و کشور را در بر خواهد داشت.
وی با تشریح چشم اندازی از صنعت آلومینای ایران و تولید شمش در این مجموعه، اظهارداشت:با وجود پتانسیل ها و حضور کارکنان متخصص و نهادهای اثرگذار و همراهی و پشتیبانی همه پرسنل بی شک برای تقویت این صنعت موثر در اقتصاد، درآمدزایی، ارزآوری و رشد و اشتغال کشور تلاش خواهیم کرد.

دکتر بادکوبه با برشمردن نقش آفرینی این صنعت مهم در کشور، ابراز امیدواری کرد: در شرایط کنونی با وجود مشکلات و چالش هایی پیش رو، با همراهی و فراهم سازی بستر تداوم این صنعت و توسعه آلومینای ایران برای رسیدن به اهداف و چشم اندازهای تعریف شده، گام های بیشتر و موثرتر برداشته شود.
ایشان همچنین از زحمات و تلاش‌های دکتر شه بخش در طول تصدی مدیریت در شرکت آلومینای ایران تقدیر و تشکر نمودند.

گفتنی است در این دیدار دکتر بادکوبه سرپرست جدید شرکت آلومینا ضمن گفتگو با پرسنل از نزدیک در جریان خواسته های آنها قرار گرفت.

https://tejaratava.ir/?p=145386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰