• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
0
حضور مدیرعامل بانک ملت در پتروشیمی اروند؛

پروژه PVC2 پتروشیمی اروند با تسهیل‌گری بانک ملت اجرایی می‌شود

  • کد خبر : 145376
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲
پروژه PVC2 پتروشیمی اروند با تسهیل‌گری بانک ملت اجرایی می‌شود
در دیدار مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک ملت با مدیران شرکت پتروشیمی اروند، تسهیل طرح توسعه «پی‌وی‌سی ۲» به عنوان یکی از پروژه‌های راهبردی این مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک ملت در دیدار با مدیران شرکت پتروشیمی اروند بر تسهیل اجرای پروژه PVC2 که با هدف ارتقای ظرفیت تولید و کیفیت محصولات پتروشیمی اروند طراحی شده است و می‌تواند پیشران صنایع پایین دستی تلقی شود، تاکید کردند.

در این نشست، مدیرعامل بانک ملت با تاکید بر اهمیت نقش حمایتی و تسهیل‌گری این بانک در تأمین منابع مالی مورد نیاز برای پروژه “پی‌وی‌سی ۲” تصریح کرد: تسهیلات مالی و حمایت‌های بانکی می‌تواند به تسریع روند اجرایی این پروژه کمک شایانی کند و در نهایت بهره‌برداری زودهنگام و کارآمد از آن را میسر سازد و با رونق اقتصادی منطقه، به تقویت جایگاه کشور در سطح جهانی کمک کند.

همچنین در دیدار مدیران بانک ملت با مدیران ارشد شرکت پتروشیمی اروند توافق شد که جلسات مشترکی به منظور تدوین طرح‌های حمایتی و اجرایی برگزار شود. 

هدف از این جلسات، تسهیل اجرای پروژه‌های توسعه‌ای همچون “پی‌وی‌سی ۲” و افزایش ظرفیت‌های تولیدی و همکاری بانک در بهره‌برداری از پروژه‌ها، توسعه پایدار و ارتقای جایگاه صنعت پتروشیمی در کشور خواهد بود.

در پایان این نشست، با گرامی‌داشت خدمات ارزنده مرحوم دولت‌آبادی مدیرعامل سابق بانک‌ملت، از ایشان به عنوان یکی از ارکان اصلی رشد و توسعه بانکی و صنعت کشور یاد شد.

https://tejaratava.ir/?p=145376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰