• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
0

تداوم برگزاری دوره های آموزشی در راستای اهمیت یادگیری سازمانی در بیمه ما

  • کد خبر : 145360
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
تداوم برگزاری دوره های آموزشی در راستای اهمیت یادگیری سازمانی در بیمه ما
کارگاه آموزش عمومی ویژه رابطین به منظور پیاده سازی سیستم مدیریت ریسک با حضور کارشناسان ستاد مرکزی و شعب استان تهران بیمه "ما" برگزار شد .

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه “ما” رییس اداره آموزش این شرکت  از برگزاری کارگاه  آموزشی پیاده سازی سیستم مدیریت ریسک خبر داد و گفت: در این کارگاه که در راستای اهمیت یادگیری سازمانی و  اجرای تقویم آموزشی شرکت برگزار شد،  کارشناسان ستاد و شعب استان تهران  حضور داشتند.

مدرس این دوره آموزشی، جناب آقای دکتر مرادی بوده و طی این کلاس‌ها مباحث مهمی در خصوص استانداردهای مدیریت ریسک بر پایه ISO 31000  و اصول‌ و روش‌های پیاده سازی مدیریت ریسک در شرکت  عنوان شد.

بر اساس این گزارش، رییس اداره آموزش بیمه “ما”  با اشاره به مهم ترین رویکرد و برنامه های اداره آموزش و توسعه دانش بیمه “ما”  افزود: توسعه و توانمندسازی کارکنان در حوزه های تخصصی و فنی ، تدوین برنامه عملیاتی سند راهبردی منابع انسانی و  برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در حوزه های عمومی و مدیریتی از جمله این برنامه ها است.

ایزو ۳۱۰۰۰ خانواده‌ای از استانداردهای مدیریت ریسک است که توسط سازمان بین‌المللی استانداردسازی تنظیم شده‌است و هدف آن ایجاد اصول و راهنمایی‌های عمومی در مدیریت ریسک است.

https://tejaratava.ir/?p=145360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰