• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
0

امکان جستجو در لیست تراکنش های سامانه بام

  • کد خبر : 145354
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲
امکان جستجو در لیست تراکنش های سامانه بام
سامانه بام بانک ملی ایران امکانات مختلفی را برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان فراهم کرده است که از جمله این خدمات می توان به امکان جستجو در لیست تراکنش‌ها اشاره کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برای استفاده از این امکان کاربران ابتدا باید نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کنند و یکی از حساب‌های خود را انتخاب نمایند. در این سامانه، امکان تغییر ترتیب نمایش تراکنش‌ها بر اساس تاریخ وجود دارد، به طوری که می‌توان تراکنش‌ها را به ترتیب جدیدترین یا قدیمی‌ترین مشاهده کرد.

برای جستجوی تراکنش‌ها، کاربران می‌توانند مبلغ، تاریخ یا نوع تراکنش (برداشت یا واریز) را وارد کنند. به عنوان مثال، با تایپ کلمه “مهر”، لیست تراکنش‌های مربوط به مهرماه در سال‌های مختلف نمایش داده می‌شود. همچنین، با انتخاب بازه زمانی مشخص مانند “۰۱ شهریور ۱۴۰۳ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳”، سیستم تراکنش‌های انجام شده در آن تاریخ را نشان می‌دهد.

برای جستجوی تراکنش‌ها بر اساس مبلغ، کاربران می‌توانند مبلغ مورد نظر را وارد کنند تا تراکنش‌هایی با مبلغ بیشتر از آن یا در بازه‌ای مشخص نمایش داده شود. به عنوان مثال، با وارد کردن “۲۲۲ ریال تا ۳۳۳ ریال”، تراکنش‌هایی که در این بازه قرار دارند، نمایش داده می‌شوند.

علاوه بر این، امکان تفکیک تراکنش‌ها به برداشت و واریز نیز وجود دارد. کاربران می‌توانند از ترکیب فیلترها برای جستجوی دقیق‌تر استفاده کنند، مانند جستجوی تراکنش‌های برداشتی در تاریخ مشخص و با مبلغ معین. به این ترتیب، سیستم تراکنش‌هایی که در تاریخ و با شرایط مشخص انجام شده‌اند را نمایش می‌دهد.

https://tejaratava.ir/?p=145354

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰