• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
0

حضور مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در رویداد چرخه تولید لوله در صنعت گاز / فولاد اکسین تکمیل کننده حلقه استراتژیک صنعت فولاد و گاز

  • کد خبر : 145333
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
حضور مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در رویداد چرخه تولید لوله در صنعت گاز / فولاد اکسین تکمیل کننده حلقه استراتژیک صنعت فولاد و گاز
نخستین رویداد تکمیل چرخه تولید لوله در صنعت گاز معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و همچنین مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد.

با حضور دکتر توکلی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و همچنین مهندس نوشادی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، نخستین رویداد تکمیل چرخه تولید لوله در صنعت گاز به‌منظور ارتقا سطح همکاری‌ها در این حوزه، استفاده از توان و ظرفیت داخل و غلبه بر تحریم‌ها برگزار شد.

فولاد اکسین خوزستان به عنوان تکمیل کننده حلقه استراتژیک صنعت فولاد و گاز با تولید ورق‌های آلیاژی آغازکننده حرکت در مسیری شده که نتیجه آن غلبه ۱۰۰ درصدی بر تحریم‌ها است و همکاری‌ها میان طرفین قطعا می‌تواند به توسعه این بخش کمک شایانی کند.
 
تولید ورق‌های مورد نیاز برای ساخت  لوله‌های نفـت و گاز توسط فولاد اکسین خوزستان زمینه ساز خودکفایی و عدم وابسـتگی بـه صنایع خـارج از کشـور شده است‌ و این مساله به دلیل تغییـر استراتژی مدیریتی و گام نهـادن در مسـیر تولیـد ورقهـای API  آلیاژی است.
 
مشـارکت فولاد اکسـین خوزستان در طـرح پـروژه نفـت گـوره بـه جاسـک توانست زمینه ساز عملکردی تحولی در این حوزه باشد و همچنین به گره گشایی مشکلات صنعت نفت کمکی بسیاری خوبی شد به شکلی که امـروزه فـولاد اکسـین بـه عنـوان حلقـه واسـط در صنعـت فـولاد و نفـت شـناخته میشـود و ایـن موضـوع میتوانـد در بلندمـدت، مسـیر توسـعه ایـن شـرکت را همـوار کنـد و در برابر تحریم‌های صنعت نفت نیز بسیار گره گشا باشد.
 
بنا بر این گزارش در این رویداد همچنین مدیران شرکت فولاد مبارکه اصفهان و شرکت لوله سازی اهواز به همراه مدیران ارشد صنعت گاز حضور داشتند و تصمیمات بسیار خوبی برای تکمیل چرخه تولید در این حوزه و همکاری‌های مختلف میان شرکت ها اتخاذ شد

https://tejaratava.ir/?p=145333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰