• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
0

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 145327
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳
پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
دکتر علی خورسندیان مدیر عامل بانک صنعت و معدن در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت شریف ایران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، متن پیام یادشده بدین شرح است:
دفاع مقدس یادآور رشادت ها و جانفشانی های بزرگمردانی است که در حساس ‌ترین برهه تاریخ کشورمان به فرمان امام خمینی (ره) و با الهام گرفتن از نهضت عاشورا و تأسی به مکتب امام حسین (ع) برای دفاع از از این آب و خاک تا پای جان ایستادگی نمودند.
اقتدار امروز ایران اسلامی و پیروزی و خودباوری ملت ایران مرهون حماسه دفاع مقدس است که در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) و به بهای خون هزاران شهید گلگون کفن به دست آمد و طبق فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بی تردید هفته دفاع مقدس، یادآور حادثه‌ای عظیم و به بار نشستن نتایجی عظیم تر در سیر انقلاب ملت ماست و هیچ گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.
و اکنون در سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هم پیمان می شویم که در جهت حفظ ارزش های آن حماسه عظیم و تمامیت ارضی کشور و اعتلای میهن عزیزمان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم و در میدان جنگ تحریم های ناجوانمردانه همواره پشتیبان تولیدکنندگان و صنعتگران، این جهادگران عرصه اقتصاد و صنعت کشور باشیم.
اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام و رزمندگان، جانبازان و آزادگان گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به تمامی این عزیزان و خانواده های معزز آنان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی و بهروزی ملت شریف ایران را مسألت دارم.

https://tejaratava.ir/?p=145327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰