• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
0

‍زمان سخنرانی مدیران بیمه سامان در پنل های تخصصی کنگره موبایل اعلام شد

  • کد خبر : 145267
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
‍زمان سخنرانی مدیران بیمه سامان در پنل های تخصصی کنگره موبایل اعلام شد
برنامه سخنرانی مدیران بیمه سامان در پنل‌های تخصصی و متنوع دومین کنگره موبایل ایران به عنوان تنها رویداد مستقل زیست بوم موبایل و ارتباطات کشور مشخص شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، پنل موبایل و صنعت بیمه با حضور و سخنرانی محمدرضا آقاجانی، مدیر بیمه های مهندسی و رشته های خاص بیمه سامان در دومین کنگره موبایل ایران ۲۷ شهریور از ساعت ۱۹ تا ۱۹:۴۵ برگزار می شود.

پنل شبکه های اجتماعی و ارتباطات در بستر موبایل نیز در تاریخ ۲۹ شهریور ماه از ساعت ۱۳ تا ۱۳:۴۵ برگزار خواهد شد و حمید قنبری، مدیر بازاریابی و مطالعات بازار بیمه سامان از جمله سخنرانان این پنل است.

شرکت بیمه سامان در این کنگره ضمن معرفی و ارائه خدمات بیمه موبایل و تجهیزات الکترونیکی خود، به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ می‌دهد.

کنگره موبایل ایران تنها رویداد مستقل زیست بوم موبایل و ارتباطات کشور است که با هدف همگرایی تمام بازیگران زیست بوم موبایل، فرصتی برای باز تعریف اهداف و برنامه‌های توسعه‌ اقتصاد دیجیتال کشور است.
این کنگره از روز دوشنبه ۲۶ شهریور ماه سال جاری آغاز به کار کرده و ۴۰ پنل چالشی با سخنرانی‌های تخصصی در آن برگزار می شود.

https://tejaratava.ir/?p=145267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰