• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
0

تاکید مهندس آقاجانلو بر تسریع در تامین مالی فولاد کردستان توسط سهامداران

  • کد خبر : 145244
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
تاکید مهندس آقاجانلو بر تسریع در تامین مالی فولاد کردستان توسط سهامداران
سرپرست هیات عامل ایمیدرو بر روند تامین مالی فولاد کردستان به منظور تکمیل طرح های توسعه توسط سهامداران این مجموعه تاکید کرد.

مهندس محمد آقاجانلو در جلسه ارایه گزارش وضعیت مالی و افزایش سرمایه فولاد کردستان که با حضور سهامداران این پروژه برگزار شد، افزود: اجرای پروژه های احداث کارخانه تولید آهن اسفنجی شهرستان بیجار و فولادسازی نورد گرم شهرستان قروه، توسعه آن منطقه، افزایش اشتغال و درآمدزایی را در پی دارد.

وی با بیان اینکه پیش از این بخشی از تامین مالی فولاد کردستان انجام شده است، اعلام کرد: در این راستا و در مرحله دوم افزایش سرمایه؛ تامین سرمایه این پروژه ها توسط سهامداران (ایمیدرو، شرکت های سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، صبانور و تجلی) در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مهندس آقاجانلو ادامه داد: ایمیدرو به دنبال توسعه پایدار اقتصادی در فولاد کردستان است که با بهره برداری از آن شاهد جهش در زنجیره فولاد و اشتغالزایی در این استان خواهیم بود.

در این جلسه سمیه خلوصی معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو، فرداد امیراسکندری معاون مالی و اقتصادی ایمیدرو، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، علیرضا موسوی مدیرعامل شرکت صبانور و مرتضی علی اکبری مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات حضور داشتند و موافقت خود را در تامین مالی فولاد کردستان با استفاده از روش های مختلف تامین سرمایه اعلام کردند.

https://tejaratava.ir/?p=145244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰