• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
0

فجر انرژی در تابستان های خوزستان، خانه های ۸۰۰ هزار نفر را خنک نگهداشت

  • کد خبر : 145011
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱
فجر انرژی در تابستان های خوزستان، خانه های ۸۰۰ هزار نفر را خنک نگهداشت
مدیرعامل شرکت فجر انرژی: این شرکت علاوه بر تضمین پایداری تولید صنایع پتروشیمی منطقه، با تزریق ۱۰ میلیارد کیلووات ساعت در تابستان های داغ خوزستان، هر ساله از خاموشی حدود ۸۰۰ هزار نفر جلوگیری کرد .

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی، روز شنبه ۲۴ شهریور ماه اجلاس فصلی مدیران گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به میزبانی شرکت فجر انرژی خلیج فارس در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد.

در ابتدای این اجلاس مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به بیان عملکرد شرکت های این گروه در زمینه تولید و سوددهی پرداخت؛ در ادامه نیز مدیران عامل به ارائه گزارش های عملکرد خود و همفکری پیرامون مسائل مدیریتی و فنی پرداختند.

علی زال خانی پس از ارائه و تشریح گزارش های تولید، مالی، مسئولیت اجتماعی و برنامه های راهبردی شرکت فجر، در حاشیه این اجلاس اظهار داشت: فجر انرژی، طی ۶سال متوالی، در حوزه مسئولیت اجتماعی سالانه ۵۰۰ مگاوات ساعت برق لحظه‌ای در فصول گرم سال به شبکه سراسری برای صنایع استان و مردم ساکن استان خوزستان تزریق می کند.

مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس با اشاره به استمرار بدون توقف تولید ۷ ساله این شرکت و ادامه دار بودن پیوسته آن عنوان کرد: این شرکت طی ۶ تابستان اخیر ، بصورت تجمعی بیش ۱۰ میلیارد کیلووات ساعت برق به شبکه سراسری تزریق کرده که متناظر با مصرف ۲٫۵ کیلووات ساعت برای کولر گازی به این معناست که بیش از ۲۰۰ هزار خانوار مناطق مختلف استان خوزستان هر ساله از این انرژی به صورت پیوسته بهره برده اند و این در حالی است که پایداری برق صنعت پتروشیمی نیز تضمین شده است.

وی افزود : شرکت فجر انرژی در گذر از گرمترین روزهای سال به خانه های مردم منطقه، برق اهدا کرده است تا تاب آوری و تحمل آنها را در آن روزهای سخت و طاقت فرسا امکان پذیر نماید.

گفتنی است این مسئولیت پذیری شرکت فجر در تأمین پایدار بخشی از برق استان خوزستان، تاکنون ۳ تقدیر از سوی وزرای ادوار مختلف نیرو را از سال ۱۳۸۹ و با راه اندازی طرح توسعه فجر ۲، به دنبال داشته است.

https://tejaratava.ir/?p=145011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰