• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
0

دریافت وام ۶۰۰ میلیون تومانی بانک شهر با شرایط آسان در کوتاه ترین زمان ممکن

  • کد خبر : 144970
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
دریافت وام ۶۰۰ میلیون تومانی بانک شهر با شرایط آسان در کوتاه ترین زمان ممکن
معاون اعتبارات و وصول مطالبات بانک شهر از اعطای وام خرد به شهروندان در کمترین زمان ممکن تا سقف ۶ میلیارد ریال (۶۰۰ میلیون تومان) خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، ایمان امینی پور با اشاره به برنامه ریزی گسترده بانک شهر برای رفع نیازها و دغدغه های شهروندان، گفت: مشتریان این بانک می توانند براساس میانگین کارکرد ۳ ماه تا ۱۸ ماه حساب خود، وام با نرخ ۱۲ درصد دریافت کنند.
امینی پور با بیان اینکه دوره بازپرداخت این وام نیز از ۶ تا ۴۸ ماه و به انتخاب مشتری است، خاطرنشان ساخت: بانک شهر ارائه هرگونه گواهی کسر ازحقوق، چک و سفته را برای دریافت وام حذف کرده است . اعطای این وام بر‌مبنای اعتبار‌سنجی وام گیرنده و ضامن انجام می‌شود.
معاون اعتبارات و وصول مطالبات بانک شهر ادامه داد: امکان انتقال اصل و مازاد امتیاز تسهیلات توسط مشتریان به بستگان نیز امکان پذیر است.
امینی پور در پایان با تاکید بر اینکه توجه به خواست و نیازهای مشتریان در کنار نوآوری در محصولات و خدمات همواره در دستور کار این بانک قرار دارد، گفت: شهروندان می توانند به شعب بانک شهر و پیشخوان های شهرنت در سراسر کشور مراجعه و یا با استفاده از نرم افزارهمراه شهر پلاس از این وام بهره مند شوند.

https://tejaratava.ir/?p=144970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰