• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
0

دیدار مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

  • کد خبر : 144936
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷
دیدار مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
راهبر نهاد مردمی رسالت و مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت و هیات همراه در سفر به قم با آیت اله لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار گفتگو کرد.

محمدحسین حسین زاده در این دیدار، توسعه فرهنگ همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی را مهمترین هدف الگوی تعالی اجتماعی رسالت عنوان کرد و گفت: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و برای تحقق اقتصاد مقاومتی، رسالت ما حمایت از ایجاد و توسعه اشتغال خرد بویژه در روستاها و شهرهای کوچک و مصرف در شهرهای بزرگ است.

وی انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی را از جنس مردم و برای مردم برشمرد و افزود: این مجموعه غیردولتی از سوی وزارت کشور به عنوان یکی از ۱۴ نهاد حمایتی شناخته شده است و ماموریت آن بهبود سبک بهتر کار و زندگی اعضای کانون های همیاری اجتماعی است.

حسین زاده همچنین به خدمات سازمان رهیاری بانک قرض الحسنه رسالت اشاره کرد و اظهارداشت: این بانک برای اولین بار در نظام بانکی و جهان اسلام نظام پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد را عملیاتی و در سال جاری ۹۵درصد وام ها بدون کارمزد پرداخت شده است.

در ادامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، فعالیت سازمان های رهیاری نهاد مردمی رسالت بویژه در حوزه کارآفرینی اجتماعی را قابل تحسین خواند و گفت: کمک به توسعه اشتغال خرد و پایدار رسالتی است که هر سازمان ونهادی به خوبی از عهده آن بر نمی آید و انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی تاکنون بخوبی در این مسیر گام برداشته است.
آیت الله لاریجانی همچنین با ابراز خرسندی از پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد در بانک قرض الحسنه رسالت عملکرد این مجموعه را قابل تقدیر دانست و اظهارامیدواری کرد بیش از پیش شاهد فعالیت بانک ها در این سمت و سو باشیم.

https://tejaratava.ir/?p=144936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰