• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
3
مدیرعامل پتروشیمی فارابی مطرح کرد:

نقش شایسته پتروشیمی فارابی در تولید ناخالص ملی و صادرات غیرنفتی

  • کد خبر : 144433
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۰۶
نقش شایسته پتروشیمی فارابی در تولید ناخالص ملی و صادرات غیرنفتی
مدیرعامل پتروشیمی فارابی گفت: پتروشیمی فارابی نزدیک به نیم قرن افت و خیز در مسیر تکامل داشته است و درحال حاضر در نقطه‌ای هستیم که با زحمات همه همکاران در تمام ادوار گذشته به یک برند معتبر تبدیل شده‌ و در تولید ناخالص ملی و صادرات غیرنفتی کشور نقش آفرین هستیم.

به گزارش تجارت آوا، مسعود کفایتمند غیور افزود: بعضی از تجهیزات پتروشیمی فارابی در حدود نیم قرن قدمت دارند که به دلایل مختلف در طول این سال‌ها سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای توسعه آن‌ها انجام نشده است که این موضوع مسئولین ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: پتروشیمی فارابی توانست در بخش فروش رکورد ماهانه ادوار خود را بشکند و با حدود ۲۳۰ درصد تولید نسبت به ماه قبل موفق به رکوردشکنی در اوایل تابستان شدیم.

مدیرعامل پتروشیمی با اشاره به بیان اینکه علیرغم گرمای هوا و قطع برق موفق شدیم تولید ۱۰۲ درصدی را نسبت به بودجه محقق کنیم اظهار کرد: مجتمع فارابی بعداز ۱۱ سال موفق شد تا صورت‌های مالی خود را بدون بند حسابرسی به تائید برساند.

کفایتمند افزود: استراتژی‌‎های دیگری را در حوزه مدیریت منابع مالی، استفاده از ابزارهای بانکی(LC)  و پرداخت هزینه‌های تامین خوراک دنبال می‌کنیم که این استراتژی‌ها به ما کمک می‌کند که در جریان نقدینگی این امکان فراهم شود تا به سمت توسعه و رفع معضلات زیرساختی که از گذشته وجود داشته برویم و تجهیزات را بهینه کنیم. همچنین بخوانید  نصب و اجرای سیستم ایرانی و دانش بنیان جامبو پرکنی واحد انیدرید فتالیک پتروشیمی فارابی

وی با بیان اینکه ما در پتروشیمی فارابی معتقدیم که به جز ارتقای حداکثری بهره‌وری باید نقش شایسته‌‌ای در معیشت مردم ایفا کند گفت: امیدواریم با توجه به ارزآوری و اشتغال‌زایی که پتروشیمی فارابی می‌تواند داشته باشد نفش موثری در مشکلات کشور ایفا کند.

مدیرعامل پتروشیمی خاطر نشان کرد: اتفاقات خوبی در صنعت پتروشیمی کشور در حال رقم خوردن است ما باید با تلاش مضاعف و امید به آینده، پای کار باشیم و به تبلیغات رقبا و حتی دشمنان توجه نکنیم.

منبع: ایپنا

https://tejaratava.ir/?p=144433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.