به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی طی ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان مشتریان و رئیس هیات مدیره بانک برقرار شد، ده ها نفر خواسته ها و مسائل خود را مطرح کردند و در این زمینه وی دستوراتی را در خصوص رسیدگی و پیگیری برخی موارد مطرح شده، پرسش ها و مطالبات از سوی تماس گیرندگان صادر کرد.
رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران به منظور لزوم حفظ ارتباط مستقیم با مردم و مشتریان به جهت شنیدن و آشنایی با مشکلات آنها و برنامه ریزی و اقدامات لازم برای رفع ایرادات امور بانکی مشتریان، طی ۲ ساعت حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک ضمن شنیدن پیشنهادها و نظرات مشتریان به صورت برخط و تلفنی پاسخگوی سوالات و مشکلات مطرح شده مرتبط با حوزه های مختلف بود.
عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که این مرکز نقطه اشتراک بانک با مشتریان است، اظهارداشت: بی شک حضور دوره ای در این مرکز موجب اطلاع از مشکلات مشتریان خواهد شد و به مدیران کمک خواهد کرد تا با پیگیری های مستمر مشکلات رفع و در نتیجه رضایت مشتریان و همکاران حاصل شود.
وی در ادامه با اشاره به این که طی مناسبت های مختلف سال در مرکز ارتباط مردمی بانک مستقر در اداره کل روابط عمومی حضور می یابیم ، اظهار کرد: اجرای این اقدام در راستای تعامل و تکریم مشتریان بانک صورت می گیرد و به مشکلات و سوالات مشتریان پاسخ داده می شود.
رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که زمان حضور در این مراسم محدود است، گفت: این گفت و گوها با مشتریان در سراسر کشور کمک می کند تا دیدگاه ها و نگاه مشتریان به بانک اصلاح شود.
شفیعی با اشاره به این که مرکز ارتباط مردمی بانک نقطه حساس بازخورد عملکرد و یکی از مهمترین واحد های مهم بانک است، گفت: با برنامه ریزی به دنبال تحول و توسعه این واحد در بانک هستیم تا به جایگاه واقعی اش برسد.
شفیعی در ادامه به اهمیت و ضرورت پاسخگویی صحیح و مناسب به مشتریان بانک اشاره کرد و افزود: کارکنان مرکز ارتباط مردمی بانک باید با احترام و در کمال آرامش به مشکلات و سوالات مشتریان رسیدگی کنند تا با پاسخگویی درست و صحیح تصویر و چهره ای مطلوب از بانک در ذهن مشتریان بر جای بگذارند.
ارتباط مستمر و بی واسطه مسئولان و مشتریان از جمله سیاست های محوری مدیرعامل بانک ملی ایران است که بر این اساس این روند، طراحی و آغاز شده و ادامه خواهد داشت.
بر همین اساس، در ارتباط بی واسطه تلفنی نیز، رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران به موضوعاتی نظیر درخواست تسهیلات، قطعی سامانه های غیرحضوری، انتشار گواهی سپرده خاص و… پاسخ داد.
اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند اما با این حال حضور مدیران ارشد بانک در این مرکز، می تواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریع تر مسائل و دغدغه های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی باشد.
مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱ پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.