• امروز : دوشنبه - ۱۹ شهریور - ۱۴۰۳
0
منطقه آزاد انزلی میزبان همه ایرانیان

استقبال چشم‌گیر در آخرین روزهای تابستان ۱۴۰۳

  • کد خبر : 143846
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱
استقبال چشم‌گیر در آخرین روزهای تابستان ۱۴۰۳
استقبال چشم‌گیر در آخرین روزهای تابستان 1403

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی در تعطیلات هفته دوم شهریورماه ۱۴۰۳، نخستین منطقه آزاد شمال کشور، میزبان افزون بر ۱ میلیون و ۴۸۰ هزار گردشگر بود.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی در تعطیلات هفته دوم شهریورماه ۱۴۰۳، نخستین منطقه آزاد شمال کشور، میزبان افزون بر ۱ میلیون و ۴۸۰ هزار گردشگر بود.

براین اساس فاز تجارت و گردشگری منطقه که محل تمرکز امکانات و تجهیزات و رویدادهای مناسبتی است، طی این مدت ۹۳۲ هزار و ۵۶۳ مسافر را میزبانی کرد که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

از سوی دیگر در کل محدوده منطقه آزاد انزلی که شامل چندین بوستان و پارک ساحلی می باشد، ظرف یک هفته بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار گردشگر حضور پیدا کرده و خانواده ها برای گذران تعطیلات نخستین منطقه آزاد شمال کشور را انتخاب نمودند.

بنابراین گزارش وجود زیرساخت های تفریحی-ورزشی دریایی،ساحلی؛بزرگترین طرح ساحلی شمال کشور با تجهیزات کامل جهت گذران سفری خوش برای خانواده ها؛ امکانات ایجاد شده توسط بخش خصوصی همچون بزرگترین مجموعه آکواریوم کشور، مجتمع های تجاری-اداری عرضه و فروش کالاهای تولیدکنندگان منطقه و صنایع دستی بهمراه اجرای برنامه های فرهنگی-هنری-مذهبی توسط این سازمان، در یک محدوده چند ده هکتاری از مهمترین جاذبه های گردشگری منطقه آزاد انزلی است.

https://tejaratava.ir/?p=143846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰