• امروز : دوشنبه - ۱۹ شهریور - ۱۴۰۳
0

معرفی خدمات و محصولات بانک رفاه کارگران در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست

  • کد خبر : 143834
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰
معرفی خدمات و محصولات بانک رفاه کارگران در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست
بانک رفاه کارگران با هدف معرفی اثربخش محصولات و خدمات خود و همچنین در راستای گسترش تعاملات با شرکت‌های فعال اقتصادی و واحدهای تولیدی، حضور فعالی در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست دارد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک با رویکرد تشریح ظرفیت‌های حمایتی این بانک از تولید ملی و اشتغالزایی و معرفی ابزارهای نوین تامین مالی در این رویداد حضور یافته است و بخشی از اقدامات و دستاوردهای خود در بخش های مختلف را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است. 

جمعی از مدیران و کارشناسان این بانک با حضور در غرفه بانک در سالن شماره ۲۷ غرفه شماره ۵۲ از ساعت ۸ الی ۱۵ پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان درباره نحوه استفاده از خدمات و محصولات هستند. 

شایان ذکر است، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه‌ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است. این نمایشگاه با حضور ۲۴۴ شرکت خارجی از کشورهای چین، ایتالیا، تایوان، کره، ترکیه، فرانسه، هند، آلمان، اسپانیا و روسیه و ۵۲۵ شرکت داخلی در حال برگزاری است.

این نمایشگاه در گروه‌های کالایی مواد اولیه و فرآورده‌های پتروشیمی، خدمات فنی مهندسی، محصولات پیش‌ساخته و ساخته‌شده، ماشین‌آلات و تجهیزات، مراکز علمى، پژوهشى، تحقیقاتى و دانشگاهى، تست آزمایشگاهى HSE، فناورى اطلاعات و تحول دیجیتال، سایر خدمات مستربچ و گرانول و کامپاندهاى پلیمرى در حال برگزاری است.

https://tejaratava.ir/?p=143834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰